Leder du efter nyt job? MCB er en arbejdsplads med rig mulighed for fleksibilitet og hjemmearbejde, og vi værdsætter frihed under ansvar.
Er du på udkig efter en praktikplads? Hos MCB har du muligheden for at opleve hverdagen som en del af vores digitale marketingafdeling.
Vi er en af Danmarks førende ActiveCampaign partnere og certificerede konsulenter. Og så tilbyder vi dig som kunde DANSK SUPPORT!
ActiveCampaign er én samlet marketingplatform og cloud-softwareplatform, der tilbyder et væld af funktioner og features til både små og mellemstore virksomheder. Af de mange muligheder kan bl.a. nævnes software til kundeoplevelsesautomatiseing (CXA), der kombinerer e-mailmarkedsføring, marketing automation, salgsautomation og CRM.
Det kan virke uoverskueligt. Derfor synes vi, at det er værd at nævne de 3 funktioner, der især kan give din markedsføring et boost:
Med ActiveCampaign kan du via en simpel designflade udforme flotte mails med stor frihed både grafisk og tekstligt. Du vælger derfor selv, hvor du vil placere alt fra tekst og billeder til links og HTML-koder. Du vælger også selv, hvem der skal modtage de enkelte mails, hvornår de skal udsendes, og hvad du vil bruge den data til, som du i løbet af din udsendelse opsamler bl.a. via tags, segmentering og kliks.
‘Velkommen’, ‘Tabt kurv’, ‘Vi savner dig’. Og mange andre flows. Det kan være Interesseflows, ved interesse for fx en kategori eller et brand. Det kan være et Oprydnings-flow, der unsubscriber inaktive subscribers, så du ikke arbejder med forkert data. Det kan være et TrustPilot-flow. Det kan være Jubilæums-flows, der belønner tilbagevendende kunder. Og det kan være SÅ meget mere.
Når dine kunder handler online, får de ikke den service, som findes i de fysiske butikker. Derfor skal du sørge for at pleje dine loyale kunder ved at sende dem det indhold, de er interesserede i. Det gør du, ved at holde øje med hvordan de agerer på dit site og med dine mails samt belønne dem, når de fortjener det. Det giver dine kunder en bedre oplevelse, og derfor er der større sandsynlighed for, at de vender tilbage til din hjemmeside.
Vakler du mellem forskellige systemer til både almindelige og automatiserede mail-udsendelser, og vil du gerne følge 2021’s største marketingtrend - nemlig e-mail marketing og marketing automation?
ActiveCampaign er en af markedets førende værktøjer til e-mail marketing. Det skyldes et veldefineret, veldesignet og veludviklet system, der både håndterer de simple features, der sikrer en lind strøm af flot designede nyhedsmails, men også tilbyder mere avancerede værktøjer såsom dynamisk indhold, automatiserede flows, leadscoring, site tracking, event tracking, nuanceret segmentering, tagging, god integration til over 300 forskellige applikationer såsom Shopify, Zapier og Facebook og utrolig meget value for money.
Det er rigtig mange funktioner til en lav pris!
I praksis betyder det, at du via et tracking script på din hjemmeside kan holde øje med, hvad dine potentielle kunder foretager sig på din side, så du kan ramme dem effektivt i købsprocessen. Site tracking gør dig derfor i stand til at gennemse hele historikken for den enkelte bruger, og via tags kan du segmentere dem, så du rammer dem med præcist og værdiskabende indhold.
Derudover kan du opsætte avanceret leadscoring, så du optimerer din salgsproces og tjener flere penge på bundlinjen. Med det sagt kan ActiveCampaign generere, beholde og engagere din e-mail kontakter via avancerede flows.
Og alt det samles i én marketing platform, som du simpelt kan betjene via et drag-and-drop-design, der lader dig designe kampagner og automatiserede workflows samt dynamisk indhold baseret på, om en potentiel kunde befinder sig i awarness- eller decision-fasen. Og på den måde kan du give den service, der ofte mangler online, tage dine subscribers i hånden og føre dem gennem din salgstragt.
Det kan frigive meget af din tid og mange af dine bekymringer - og det betyder effektivitet!
B2B eller B2C? Stor, mellemstor eller lille virksomhed? Bruger af et andet mail-program eller indehaver af en uudnyttet ActiveCampaign-konto?
Svaret er det samme. ActiveCampaign er for ALLE.
Uanset virksomhed kan du derfor opnå meget ved at have en veldefineret og gennemført strategi for din virksomheds e-mails markedsføring, der gennem velplanlagte kampagner og automatiserede flows kan generere flere kunder og engagere dine allerede eksisterende kunder. Det giver dig stor loyalitet og dermed en bedre konvertering.
Og om du er erfaren eller ej, så vil du hurtigt lære at beherske ActiveCampaign, som tilbyder funktioner til både dig, der bare gerne vil sende nyhedsbreve til dine modtagere og dig, der gerne vil nørde lidt mere i de avancerede funktioner. Det kan fx være muligheden for at oprette og designe målrettede og effektive tilmeldingsformularer, som let integreres på dit site eller din shop.
Det handler om at opdage den gode opskrift og mikse alle ingredienserne korrekt, når du gerne vil skrive det nyhedsbrev, der giver dig høje åbningarter, klikrater og konverteringer.
Vi vil gerne hjælp dig på vej. Vi har samlet den gode opskrift i en whitepaper, som du kan downloade herunder.
Mens nogle e-mailplatforme kun tillader dig at lave kedelige og slatne e-mails og kun med nød et automatisk flow, så kan ActiveCampaign med et veldesignet og veludviklet system sørge for flot designede nyhedsmails. Og det er kun én fordel ud af mange.
Vi har mange flere grunde til, hvorfor du skal vælge ActiveCampaign.
Når du har et ønske om at skabe utrolige og værdifulde kundeoplevelser, så er ActiveCampaign den rette marketingplatform for dig. Og selvom platformen er avanceret, så er den simpel at bruge, når først du er kommet godt fra start.
Du kan komme i gang med ActiveCampaign med bare 5 trin.
ActiveCampaign tilbyder 4 forskellige abonnomentsløsninger med enten månedlig eller årlig betaling. Med en årlig betaling kan der være en større procentdel af spare. Abonnementer starter på en årlig pris på $9 for op til 500 aktive kontakter.
Din pris på ActiveCampaign afhænger derfor af størrelsen på dine lister og dine ambitioner med programmet.
Når du gør brug af integrationer med ActiveCampaign, får du mulighed for at sende oplysninger både ind og ud af din konto helt afhængig af dine personlige behov og de værktøjer, du gør brug af og har til rådighed. Og med over 850 apps til rådighed er der helt sikkert det, du skal bruge.
Det kan programmet hjælpe dig med via en utrolig brugervenlig designflade til leadopsamling i ActiveCampaign.
Få et større kendskab til din målgruppe med event- og site tracking.
Når du køber dig ind på en løsning hos ActiveCampaign, får du meget mere end bare en af verdens bedste e-mailudbydere. Med ActiveCampaign kan du nemlig også via komplicerede tracking-muligheder få et større kendskab til din målgruppe. Og derfor er både event- og site tracking smart!
ActiveCampaign er en frontløber, når det kommer til automations.
Derfor får du her et stærkt værktøj, der lader dig automatisere dine e-mail flows - det betyder masser af tid sparet samtidig med, at du vil opleve et øget salg, mere loyale kunder og ikke mindst en bedre forretning.
Vi har samlet de 10 bedste flows til dig.
Vi hjælper i dag en lang række forskellige kunder med at opnå deres fulde potentiale med ActiveCampaign og Marketing Automation generelt. Vi har derfor stor erfaring med kunder inden for både B2B og B2C samt forskellige forretningsområder lige fra indretning, design og fritid til beklædning, dyreverdenen og medicinalindustrien.
"Jeg har efterhånden arbejdet med ActiveCampaign i et stykke tid. Jeg kom fra en tidligere løsning, hvor stort set alle funktioner samt layout blev opgraderet i ActiveCampaign. Selve "Create Campaign" delen er virkelig brugervenlig og nem at arbejde med samtidig med, at den giver mulighed for at tænke kreativt - intet er fastlåst, og man kan selv opbygge mailen visuelt. Det samme gør sig gældende for opbyggelse af automation flows - man bliver taget i hånden og fulgt på vej til den rigtige opsætning."
Rikke Baunbæk, Ecommerce Manager - Goldentime
"Active Campaign et et fantastisk intuitivt e-mailsystem, hvor design og udformning af kampagner er så nemt, som man kender det fra Mailchimp. Desuden er mulighederne i Active Campaign næsten uanede, og ønsker man et kompleks automatisk setup, kan dette laves på en meget overskuelig og nem måde"
Anders Juul Nielsen, E-commerce Manager - Helm
"Active Campaign hjælper os ikke bare med at designe og udsende e-mailkampagner og nyhedsbreve til vores kunder. Hele automation flowet er meget veludviklet og sparer os for en masse tid, samtidig med at vi fastholder og engagerer vores kunder”
Louise Hansen, Marketing- og kommunikationsansvarlig - Fjeld&Fritid
Event Tracking er en fleksibel metode, der gør det muligt for dig at spore på næsten enhver kontaktadfærd, som du definerer på dit websted. Du kan fx spore videovisninger, klik på knapper, ordrer, login og meget mere.
Site tracking lægger sig ind under event tracking.
Her er der tale om din mulighed for at spore på de sider, som dine kontakter besøger. Det betyder, at du fx kan holde øje med populære URL’er.
Når du har oprettet en ActiveCampaign-konto, har du let adgang til både API key og API URL. Du går bare ind under Settings > Developer.
Gå ind på activecampaing.com og log ind oppe i højre hjørne under ‘login’. Du skal starte med at indtaste dit account name efterfulgt af e-mail og password.
Der er flere muligheder for at sænke din SPAM-rate. Du kan fx lave om i dine emne-linjer og pre-headers. ActiveCampaign sørger selv for at tjekke hver af dine e-mails, før du sender dem ud og giver dig en alarm, hvis der er risiko for spam. Sørg desuden for at få whitelistet dit domæne og opsat DKIM.
Ja. Ofte er det muligt at downloade en CSV-fil med alt data på dine kontakter, som let indlæses i ActiveCampaign. Her kan der være behov for, at der bliver oprettet flere Fields, tags og segmenter.
Ja. MCB er certificerede Partnere i ActiveCampaign, og derfor yder vi god og dansk support. Du er altid velkommen til at kontakte os for et uforpligtende tilbud.
Ja. Klik dig ind på activecampaign.com og indtast din e-mail oppe i højre hjørne. Så får du adgang til en free trial i 14 dage.
Det kan der være rigtig mange gode grund til. Måske er din tekst ikke god nok, måske bruger du for mange billeder, eller også lægger du ikke nok tid i dine udsendelser.
Vi har samlet 30 grunde til, at dine nyhedsbreve ikke bliver læst. Find dem her.
Emnelinjen er altafgørende for, om dine nyhedsbreve bliver læste. Derfor skal den være god!
Men hvordan sørger du for det? Vi har samlet 30 gode råd. Find dem her.
Det er en kunst at skrive, og derfor er det noget, der kræver træning.
Alligevel har vi 10 gode råd, der kan hjælpe dig på vej. Find dem her.
Her er der rigtig mange faktorer, der spiller ind.
Vi har samlet 30 af de væsentligste. Find dem her.
Sådan sikrer du en problemfri international ekspansion med Shopify
At ekspandere til nye markeder kan virke som en uoverskuelig opgave. Tidligere var det ofte forbundet med høje omkostninger, tidskrævende processer og en risiko for at lave fejl, der kunne koste dyrt. Men med de rette værktøjer og en ...
Avanceret rapportering i HubSpot: Sådan bygger du tilpassede dashboards
At have et klart overblik over din virksomheds data er afgørende for at træffe gode beslutninger. Med tilpassede dashboards i HubSpot kan du samle og visualisere de vigtigste tal, der betyder noget for netop din forretning. Uanset om du ...
Sådan gør du din webshop klar til julesalget 2024
Julesalget er årets travleste periode for webshops, og konkurrencen om kundernes opmærksomhed er hårdere end nogensinde. For at sikre at din webshop skiller sig ud og leverer en fejlfri kundeoplevelse, kræver det forberedelse, optimering ...
Danmark
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966
Litauen
Laisv'es g. 14
Mazeikiai