FOKUS:
Marketing
Konverteringsoptimering
B2C

Fik 900 nye leads med en konverteringsrate på over 72% indenfor 1 måned

Hos LuxoLiving finder du et stort udvalg indenfor alt til bolig og interiør. Derfor bliver du på luxoliving.dk præsenteret for et inspirerende udvalg inden for de største boligtrends og nyheder blandt aktuelle boligprodukter fra de store designbrands.

Luxo Living har altid fokus på dig som kunde. Derfor vægtes den gode kundeservice som noget af det højeste - hver gang. Det kommer bl.a. til udtryk via leveringen, som altid er både hurtig og sikker, og det er lige meget, om du køber en vase eller en sofa.

 

Besøg Luxo Living her og gå på opdagelse i markedets bredeste sortiment, som indeholder alt fra klassiske og anerkendte designprodukter og møbler til upcoming brands, der har fokus på tidens trends og tendenser.

Sådan fik Luxo Living 900 nye leads med en konverteringsrate på over 72% indenfor 1 måned

Hos LuxoLiving finder du et stort udvalg indenfor alt til bolig og interiør. Derfor bliver du på luxoliving.dk præsenteret for et inspirerende udvalg inden for de største boligtrends og nyheder blandt aktuelle boligprodukter fra de store designbrands.

 

Luxo Living har altid fokus på dig som kunde. Derfor vægtes den gode kundeservice som noget af det højeste - hver gang. Det kommer bl.a. til udtryk via leveringen, som altid er både hurtig og sikker, og det er lige meget, om du køber en vase eller en sofa.

Det har altid været en udfordring, at kunder kunne bruge den samme rabatkode om og om igen. Derfor var det perfekt, da MCB udviklede den personlige rabatkode - den skulle bare afprøves med det samme. Og efter kun én lille ændring viste den sit værd. Jeg er meget tilfreds med resultatet.

Rasmus Henriksen, Indehaver af Luxo Living

Besøg Luxo Living her og gå på opdagelse i markedets bredeste sortiment, som indeholder alt fra klassiske og anerkendte designprodukter og møbler til upcoming brands, der har fokus på tidens trends og tendenser. 

Sådan nåede LUXO LIVING i mål

Det har været et problem, at flere kunder kunne misbruge den samme rabatkode op til flere gange og i længere perioder. Derfor var det et ønske, at der blev optimeret på funktionen, så rabatkoden blev mere unik. Det blev klaret med en personlig rabatkode, der blev opsat med en udløbsdato og visse andre faktorer som fx udløbsdato efter 30 dage, minimumsbeløb på DKK 200,00 og en undtagelse ved i forvejen nedsatte vare.

 

Da rabatkoden var klar til at blive taget i brug, blev der iværksat en aktiv indsats, så nye leads kunne komme til at gøre brug af den. Derfor blev der opsat en pop-up, der fortalte om en rabatkode på 10%, der kunne bruges ved første køb ved tilmelding til nyhedsbrevet.

 

Det førte på bare 1 måned til over 900 nye leads, og af disse opnåede LUXO LIVING en konverteringsrate på hele 72%. Det skyldes til dels den urgency, der hersker ved en rabatkode, som fremgår med en udløbsdato og også, at der blev gensendt en mail, få dage før rabatkodens udløb til de leads, der endnu ikke havde anvendt rabatkoden. Det skabte nemlig et behov for at bruge koden nu og her - ellers ville chancen for den gode rabat være spildt.

 

LUXO LIVING nåede derfor frem til det gode resultat ved at iværksætte et godt samspil mellem unikke rabatkoder, e-mail-udsendelser og pop-ups. Og det viser, at en god strategi hurtigt kan føre til et meget positivt afkast.

Hvorfor blev valget MCB?

LUXO LIVING har længe indgået samarbejde med MCB, derfor var det naturligt, at det var MCB’s markedsføringsafdeling, der skulle varetage ønsket om en effektiv leadgeneringsproces, der kunne sætte gang i brugen af den unikke og personlige rabatkode.

 

Vil du også gerne gøre en aktiv indsats for at booste din leadgenerering, og vil du samtidig sikre, at dine rabatkoder ikke bliver misbrugte? Så kontakt Rasmus.

Malte Bolvig Hansen
Digital Marketing & CRO Specialist

Vi samler på glade samarbejdspartnere

Gå på opdagelse i vores marketing cases.