Cloud er din samarbejdspartner, når du vil have alle dine kanaler til at spille sammen. Uanset hvor din kunde handler, om det er via PC, tablet, smartphone eller sågar i din fysiske butik, har du mulighed for at give en samlet oplevelse. Derfor kan du engagere dine kunder gennem alle dine kanaler.
Derfor sikrer Cloud ikke bare, at du er konsekvent, når det omhandler dit look og de budskaber, du sender ud via dine forskellige kanaler, du får også et fokuseret værktøj, der giver personlige og meningsfyldte oplevelser - og det gælder hver evig eneste bruger, du er i kontakt med.
Og det er noget, der kræver en kraftig platform, der formår at håndtere massive mængder af data og bearbejde dem på én og samme tid. Med omnichannel er der nemlig mange forskellige systemer og datalag, der skal snakke sammen. Det betyder, at der stilles høje krav til service, integrationer, kommunikation og tilgængelighed.
Det er nemlig kun sådan, at du kan høste de mange fordele, der bl.a. indebærer:
Med Cloud får du bl.a. mulighed for at tilbyde dine kunder ‘Click & Collect’. Det betyder, at der kan lægges en ordre på din hjemmeside med levering til din fysiske butik. Og derfor imødekommer du ikke bare dine kunders behov og ønsker, du øger også dine chancer for mersalg.
Mere tyder nemlig på, at mange ‘Click & Collect’ kunder ender med at lægge ekstra varer i kurven, når de har mulighed for at afhente dem i den fysiske butik.
Derudover får du fuld understøttelse til en række POS-systemer og ERP-systemer med en udbyggelse til PIM-systemet, Plytix PIM.
Et POS-System kaldes også for et kassesystem, da det dækker over brugen af salgstransaktioner. Før i tiden ville et POS-system i en fysisk butik være et stort kasseapparat og en hovedbog til at registrere køb og salg - i dag er virkeligheden heldigvis en anden.
Vi har nemlig mere enkle løsninger, der er med til at automatisere en stor del af det før så manuelle arbejde. Og de gælder lige fra kundekøb til lagerstyring.
Det betyder, at du med en Cloud integration til et POS-system sørger for, at ændringer i bl.a. lagerbeholdning slår igennem alle steder, frem for at du skal foretage ændringen i flere systemer. Når du opretter en vare i kassesystemt, kommer den derfor også automatisk til at fremgå på webshoppen, og sælges en vare i butikken, fjernes den automatisk fra webshoppen og omvendt.
Med Cloud får du fuld integration til:
Det er vigtigt, at du får integreret de løsninger, der passer på din forretning, så du giver dine kunder den bedste oplevelse.
Vi sørger for en fuld integration mellem Cloud og de kanaler, systemer og funktioner, der passer til din strategi.
Vi sørger for hele tiden at holde dig opdateret, så du ved, når der udvikles nye eller forbedres på eksisterende funktioner.
Har du spørgsmål, eller er der noget, der ikke fungerer som ønsket? Så yder vi support - tøv ikke med at kontakte os.
Med Cloud integrationsframeworket tilbyder vi standardintegrationer til forskellige ERP-systemer.
Herunder kan nævnes:
Som en udbyggelse af ERP-systemer, der ofte kun indeholder ganske få data på produkter som fx navn og varernummer, kan du også koble et PIM-system mellem. På den måde er det muligt for dig at udbygge dit datalag mellem Cloud og dit ERP-system.
Vi har her valgt at lave en integration til Plytix PIM.
Gå på opdagelse i vores Cloud cases.
Udfyld formularen, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.
Danmark
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966