Cloud er gennemtestet til B2C og har opsamlet mere viden, end de fleste firmaer nogensinde får indsamlet alene. Denne viden bruges som best practice, når vi udvikler og designer din Cloud webshop.
Best practice kommer altså dig til gode i form af en konkurrencedygtig og afprøvet shop.
Når e-handel bliver rigtig sjovt, stilles der store krav til styring af varer, lager, økonomi osv. Til dette formål er økonomisystemer og kasseapparater de rette værktøjer. Derfor er Cloud forberedt til integration med de mest anvendte systemer på markedet.
Vi har sandsynligvis allerede flere synkroniseringer kørende med det system, du benytter. Integration og synkronisering er nemlig generelt nøgleord for Cloud.
Vi finder med andre ord de bedste systemer til opgaven, og implementerer dem på Cloud. Cloud kan eksempelvis integreres med systemer som;
Derudover understøtter Cloud betalingsgateways som:
Og betalingsmuligheder som:
*Hvilke internationale kort en aftale dækker afhænger af, hvilke kort der vælges hos indløseren, når man ansøger.
Af indløsere understøtter Cloud:
Med Cloud får du bl.a. mulighed for at tilbyde dine kunder ‘Click & Collect’. Det betyder, at der kan lægges en ordre på din hjemmeside med levering til din fysiske butik. Og derfor imødekommer du ikke bare dine kunders behov og ønsker, du øger også dine chancer for mersalg.
Mere tyder nemlig på, at mange ‘Click & Collect’ kunder ender med at lægge ekstra varer i kurven, når de har mulighed for at afhente dem i den fysiske butik.
Derudover får du fuld understøttelse til en række POS-systemer og ERP-systemer med en udbyggelse til PIM-systemet, Plytix PIM.
Cloud understøtter følgende POS-systemer:
Og følgende ERP-systemer:
0
0
0
0
Med variantstyring gør Cloud dit produktfeed overskueligt for dine kunder. Uanset hvilken produkttype du forhandler i din webshop, vil der næsten altid være forskellige varianter. En variant kan fx være en farve, en størrelse, et materiale eller måske bare små designforskelle, som i sig selv ikke betyder, at det er tale om et nyt produkt.
I Cloud har du mulighed for at gøre brug af en massiv variantstyring med en B2C webshop. Og det er på hvad end for nogle parametre, der har betydning for din webshop. Styringen kan således række fra størrelser og farver og helt over til mere avancerede sorteringer.
Og du er ikke begrænset. Via en let brugerflade vælger du simpelt varianter til og fra. Og kombinerer dem, som du synes.
Nogle af de mest populære varianter i Cloud omfatter:
Mens nogle af de mere avancerede varianter i Cloud omfatter:
Få den fulde redaktøroplevelse med nem og hurtig redigering af content og layout.
I Cloud vil du opleve:
Lad din back-end støtte og forbedre dine tekniske marketingtiltag.
I Cloud vil du opleve:
Tag dine kunder med på hele rejsen og giv dem en god og personlig oplevelse.
I Cloud vil du opleve:
Splittest dit indhold og oplev, hvordan små ændringer kan gøre en stor forskel.
I Cloud vil du opleve:
Udnyt et af markedets bedste datafeedoptimerings- og styringssoftware.
I Cloud vil du opleve:
Udnyt automatiske og personlige produktanbefalinger samt smart sortering.
I Cloud vil du opleve:
Få et optimeret, let og hurtigt checkout flow, der opfylder dine kunders behov.
I Cloud vil du opleve:
Få en avanceret søgning og filtrering og sænk dit niveau af returnerede varer.
I Cloud vil du opleve:
Få en avanceret søgning og filtrering og sænk dit niveau af returnerede varer.
I Cloud vil du opleve:
Skab en unik klub med loyale kunder, der tildeles point til yderligere køb på din shop.
I Cloud vil du opleve:
Automatiserer dit arbejdsflow med integrationer til jeres ERP og lager.
I Cloud vil du opleve:
Med Cloud kan du få den fragtintegration, du ønsker. På nuværende tidspunkt har vi et samarbejde med følgende fragtpartnere:
Vi anbefaler især Webshipper til B2c webshops.
Webshipper samler ordrer og forsendelser fra ERP-systemer i én samlet fragtplatform, der giver dig frihed til at vækste din forretning via automatisk fragt og returhåndtering. Det betyder, at værktøjet automatiserer hele dit fragt- og ordreflow, så du kan sende pakker rundt i hele verden med dit foretrukne fragtfirma uden brug af andet end et scan med en håndscanner.
Det er vigtigt, at du får integreret de løsninger, der passer på din forretning, så du giver dine kunder den bedste oplevelse.
Vi sørger for en fuld integration mellem Cloud og de kanaler, systemer og funktioner, der passer til din strategi.
Vi sørger for hele tiden at holde dig opdateret, så du ved, når der udvikles nye eller forbedres på eksisterende funktioner.
Har du spørgsmål, eller er der noget, der ikke fungerer som ønsket? Så yder vi support - tøv ikke med at kontakte os.
Når du har ansvaret for en B2C webshop og drømmer om online succes, er det vigtigt at have styr på marketing-delen. Uden marketing får du ikke ørenlyd blandt dine mange konkurrenter, og det er derfor vigtigt, at du gør en stor, grundig og vedvarende indsats for konstant at optimere på din markedsføring.
Derfor er Cloud selvfølgelig fuld kompatibel med Cookies og dermed tilbageholdelse af tracking. Og du får et Cookie-banner på din hjemmeside, der lever op til den nye GDPR-forordning.
Cloud understøtter brugerdata og produktdata via:
Få desuden fuld understøttelse til en lang række marketing-programmer. Som nogle få kan nævnes:
Og af analyse-programmer kan nævnes:
Gå på opdagelse i vores Cloud cases.
Udfyld formularen, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.
Danmark
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966