Grundtanken med en B2B webshop er ganske simpelt, at det er nemt og tidsbesparende. Derfor er det et værktøj til at effektivisere den professionelle handel mellem dig og dine kunder, så du kan optimere din virksomheds forretning ved at gøre det nemt at handle hos dig.
Og så giver det også dine kunder en bedre oplevelse - og som vi alle ved, så er det herfra loyaliteten opstår.
Hos MCB har vi over 20 års erfaring med udvikling, hosting, design og løbende vedligehold af webshops - store som små. Derfor kommer det heller ikke bag på os, at tendenser viser, at flere og flere indkøbere bruger webshops som et vigtigt led i deres indkøbsproces.
Derfor bør du vælge en B2B webshop, når du gerne vil have en global forretning!
Hvad end du handler direkte med firmakunder eller driver en grossistvirksomhed, bør du nemlig stille krav til de specielle funktioner, du møder i din B2B webshop. Den skal adskille sig fra en almindelige B2C webshop og altså tilbyde andre funktionaliteter, der gør det lettere for dig at handle med dine erhvervskunder.
Her er der bl.a. tale om muligheder for:
Det er funktioner, der giver dine kunder en mere personlig og strølinet oplevelse med din virksomhed, når de handler med dig - også fordi, at de kan handle, når det passer dem og altså på deres egne præmisser. Og når dine kunder kan handle på deres egne vilkår, vil du opleve, at de bliver gladere, en bedre kundefastholdelse og mere salg!
Med en kundeportal har du nemlig både mulighed for at øge dit eget salg lige såvel, som du let og hurtigt kan tilbyde nye tjenester. Det effektiviserer og mindsker omkostningerne i din kundeservice. Men samtidig er det også lettere for dine B2B-kunder, idet de altid møder den samme service og en simpel tilgang til din webshop.
En B2B kundeportal i Cloud kan derfor være din mulighed for at tilbyde personlige indkøbsoplevelser på din shop, samtidig med at du selv indsamler vigtig viden om dine kunder.
Med Cloud får du mulighed for at udnytte et avanceret B2B-kundeunivers, der giver dig netop de digitale muligheder, dine kunder efterspørger, når du vil sikre, at der skabes værdi, god service og høje konverteringsrater.
Med Cloud får du derfor ét samlet univers, der gør det let og bekvemt at være B2B-kunde hos dig.
Lad dine ansatte logge på købsportalen som jeres kunder. Optimér din kundes købsoplevelse, og gør din digitale service nærværende og personlig.
Lad dine kunder tilpasse og gemme sortimentslister, så deres ansatte kan gemme så mange forudlavede og personlige indkøbslister, som de vil. På tværs af opgaver, efter sæson eller andet.
Forenkl og effektivisér dine kunders komplekse køb. Med produktvarianter kan de let overskue og administrere indkøb af mange forskellige varianter af samme vare - og gemme varianterne som faste
Tilbyd dine kunder en let og overskuelig måde at sammenligne flere produkter på alle de specifikationer, de har brug for - i ét vindue.
Cloud er gennemtestet til B2B og har opsamlet mere viden, end de fleste firmaer nogensinde får indsamlet alene. Denne viden bruges som best practice, når vi udvikler og designer din Cloud webshop.
Best practice kommer altså dig til gode i form af en konkurrencedygtig og afprøvet shop.
Når e-handel bliver rigtig sjovt, stilles der store krav til styring af varer, lager, økonomi osv. Til dette formål er økonomisystemer og kasseapparater de rette værktøjer. Derfor er Cloud forberedt til integration med de mest anvendte systemer på markedet.
Vi har sandsynligvis allerede flere synkroniseringer kørende med det system, du benytter. Integration og synkronisering er nemlig generelt nøgleord for Cloud.
Vi finder med andre ord de bedste systemer til opgaven, og implementerer dem på Cloud. Cloud kan eksempelvis integreres med systemer som;
Derudover understøtter Cloud betalingsgateways som:
Og betalingsmuligheder som:
*Hvilke internationale kort en aftale dækker afhænger af, hvilke kort der vælges hos indløseren, når man ansøger.
Af indløsere understøtter Cloud:
Få den fulde redaktøroplevelse med nem og hurtig redigering af content og layout.
I Cloud vil du opleve:
Splittest dit indhold og oplev, hvordan små ændringer kan gøre en stor forskel.
I Cloud vil du opleve:
Få en avanceret søgning og filtrering og sænk dit niveau af returnerede varer.
I Cloud vil du opleve:
Få en avanceret søgning og filtrering og sænk dit niveau af returnerede varer.
I Cloud vil du opleve:
Automatiserer dit arbejdsflow med integrationer til jeres ERP og lager.
I Cloud vil du opleve:
0
0
0
0
Det er vigtigt, at du får integreret de løsninger, der passer på din forretning, så du giver dine kunder den bedste oplevelse.
Vi sørger for en fuld integration mellem Cloud og de kanaler, systemer og funktioner, der passer til din strategi.
Vi sørger for hele tiden at holde dig opdateret, så du ved, når der udvikles nye eller forbedres på eksisterende funktioner.
Har du spørgsmål, eller er der noget, der ikke fungerer som ønsket? Så yder vi support - tøv ikke med at kontakte os.
Med Cloud får du bl.a. mulighed for at tilbyde dine kunder ‘Click & Collect’. Det betyder, at der kan lægges en ordre på din hjemmeside med levering til din fysiske butik. Og derfor imødekommer du ikke bare dine kunders behov og ønsker, du øger også dine chancer for mersalg.
Mere tyder nemlig på, at mange ‘Click & Collect’ kunder ender med at lægge ekstra varer i kurven, når de har mulighed for at afhente dem i den fysiske butik.
Derudover får du fuld understøttelse til en række POS-systemer og ERP-systemer med en udbyggelse til PIM-systemet, Plytix PIM.
Cloud understøtter følgende POS-systemer:
Og følgende ERP-systemer:
Gå på opdagelse i vores Cloud cases.
Udfyld formularen, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.
Danmark
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966