Det er et rigtigt godt spørgsmål, som mange webshops stiller sig selv. Men ikke mindst er det også et relevant spørgsmål, du bør forholde dig til. Det er nemlig i sidste ende bl.a. fragtpriserne, der bestemmer den endelige pris på dine varer - det er derfor en relativ stor og betydelig post.
Med det sagt er fragten på din webshop også et konkurrenceparameter. De fleste kunder er nemlig interesserede i den webshop, der ikke bare tilbyder de rette varer, men som også kan love hurtig levering til en god (måske endda gratis) pris.
Mange webshops tilbyder derfor flere forskellige fragtmuligheder, da kunderne ofte har en favorit. Det kan fx have noget med afhentningssted at gøre. Umiddelbart er det altid en god service at gøre det muligt for kunderne at tage et valg.
For dig er det derfor vigtigt at undersøge forskellige fragtpriser og regne dem med i din samlede forretningsplan. Der kan nemlig være mange penge at spare samt mange kunder at beholde ved at vælge den rigtige fragtløsning.
Det er vigtigt, at du får integreret de løsninger, der passer på din forretning, så du giver dine kunder den bedste oplevelse.
Vi sørger for en fuld integration mellem Cloud og de kanaler, systemer og funktioner, der passer til din strategi.
Vi sørger for hele tiden at holde dig opdateret, så du ved, når der udvikles nye eller forbedres på eksisterende funktioner.
Har du spørgsmål, eller er der noget, der ikke fungerer som ønsket? Så yder vi support - tøv ikke med at kontakte os.
På overfladen virker fragt og levering af dine forsendelser både simpelt og ligetil. Du modtager en ordre, og det næste, du skal gøre, er bare at pakke ordren og sende den afsted med en fragtleverandør til din kunde.
Dog er fragt og logistik sjældent så let. Og derfor er der flere webshops, der oplever en ordrehåndtering, der fra tid til anden bryder sammen. Det fører til forsinkelser og fejl - og i sidste ende utilfredse kunder.
Derfor er det så vigtigt at sørge for en god og automatisk integration mellem et eller flere fragtsystemer og din webshop, som Cloud tilbyder.
I Cloud kan du nemlig opbygge et fuldt tilpasset checkout flow, og du kan endda også gøre brug af en one-page checkout mulighed. På den måde er det sikret, at du gør dig checkout flow både nemt og overskueligt.
Derfor får du mulighed for at tilbyde forskellige fragtmuligheder, lige såvel som du kan oprette yderligere fragttyper, hvis du ønsker det. Og du kan endda gøre brug af features til fragtberegning inklusive muligheder for volumen og vægt.
Cloud er derfor din mulighed for at få fuld råderet over:
Med Cloud kan du også gøre brug af de forskellige indbyggede betalingsgateways, så du kan opfylde dine kunders betalingsbehov. På den måde gør du det både nemt og bekvemt for dine kunder. Læs mere om det her.
Og du kan gemme dine betalende kunders kreditkortoplysninger for på den måde at gøre det let for dem at vende tilbage og foretage endnu et køb i din shop.
Med Cloud kan du få den fragtintegration, du ønsker. På nuværende tidspunkt har vi et samarbejde med følgende fragtpartnere:
Vi anbefaler især Webshipper.
Webshipper samler ordrer og forsendelser fra ERP-systemer i én samlet fragtplatform, der giver dig frihed til at vækste din forretning via automatisk fragt og returhåndtering. Det betyder, at værktøjet automatiserer hele dit fragt- og ordreflow, så du kan sende pakker rundt i hele verden med dit foretrukne fragtfirma uden brug af andet end et scan med en håndscanner.
Gå på opdagelse i vores Cloud cases.
Udfyld formularen, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.
Danmark
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966