Løber du et maraton hver dag for at håndtere dine ordrer? Og synes du alligevel, at resultatet er utilstrækkeligt, hvorfor din virksomheds fulde potentiale er hæmmet?
Så er du ikke alene. Det er nemlig en problematik, der kendes fra mange webshops. For virksomheder i vækst er netop den rette håndtering af fragt og ordrehåndtering en stor tidsrøver.
Og derfor er der plads til forbedring!
For at spare dig både tid og penge har Webshipper derfor lanceret en alt i én platform, der netop giver dig den frihed og den tid, du behøver til at vækste din forretning via smarte og automatiske løsninger.
Så vil du have det fulde overblik over fragtlabels, følgesedler, tracking og toldindberetning?
Selvfølgelig!
Brug Webshipper, der kommunikerer med alle former for webshops, ERP-systemer og lagerhoteller, så transportører og forsendelser i checkout håndteres hurtigt og nemt.
Det er trygt og sikkert!
Send dine ordre på bare få sekunder og spar både tid og kræfter på dine forsendelser. Print let fragtlabels og vækst dermed din forretning.
Håndtér tolddokumenter automatisk og spar masser af tid på det manuelle arbejde. Det er nemt og intuitivt for dig som sender uden for EU.
Kombinér transportør og forsendelsestype i checkout. Vælg mellem mere end én transportør og tilbyd dine kunder en fleksibel fragtmetode.
Få en komplet pakke med plug & play-integrationer og transportører. Har du behov for mere, så brug den veldokumenterede API.
Send tilpassede tracking e-mails direkte til dine kunder og øg den gode shopping-oplevelse. En god oplevelse giver glade og tilbagevendende kunder.
Få et nemt og hurtigt indblik i dine fragtomkostninger gennem en række smarte features. Det gør det lettere for dig at automatisere dit ordreflow.
Er det for omstændigt at returnere på din shop, fravælger potentielle kunder at handle ved dig. Find derfor balancen mellem ordrer og fragt.
Få hurtigt en status og et overblik over dine ordrer og forsendelser. Og skab også det grafiske overblik med flere shopping-præferencer hos dine kunder.
Webshipper hjælper i dag over 1.000 virksomheder med alt, hvad der har med fragt- og returhåndtering at gøre. Og det med god grund!
Webshipper er nemlig én samlet fragtplatform, der giver dig frihed til at vækste din forretning via automatisk fragt og returhåndtering. Det betyder, at værktøjet automatiserer hele dit fragt- og ordreflow, så du kan sende pakker rundt i hele verden med dit foretrukne fragtfirma uden brug af andet end et scan med en håndscanner.
Lettere bliver det ikke!
Webshipper samler ordrer og forsendelser fra ERP-, WMX-, e-commerce platforme og markedspladser og gør det muligt for dig at sende med over 50 forskellige transportører.
Med Webshipper får du derfor skræddersyede moduler, funktioner og features, der nemt og hurtigt kan automatisere hele dit ordreflow fra ende til anden. Det betyder, at alt fra fragtlabels og følgesedler til tracking og toldindberetning håndteres automatisk - og det gælder også, hvis du gør brug af Batch Picking.
Og fordi at Webshipper er kompatibelt med flere shopsystemer, kan du bruge det, som det passer dig. Du kan fx bestemme fragtrater baseret på kostpris, tilbyde gratis fragt eller opsætte regler baseret på basket size, varetype eller…
Og i check-out modulet kan du vælge mellem at vise pakkeshops, afhentningssteder, tilføje nem og hurtig check out og både tilføje og kombinere transportører.
Der er mange muligheder! Og derfor er der ingen hindringer for dine kunder, som nemt og sikkert føres gennem dit check out-flow. Det er god service!
Derfor er fokus med Webshipper at opnå et simpelt og tidsbesparende værktøj, der gør det muligt for dig at bruge din tid på det, som du er bedst til.
Webshipper samler ordrer og forsendelser fra ERP-, WMS-, e-commerce platforme og markedspladser og gør det muligt at sende med +50 transportører. Det simplificerer din ordre- og forsendelseshåndtering!
Spar tid og penge med Webshipper ved at automatisere dit fragtflow, printe fragtlabels på få sekunder og sende dine pakker rundt i hele verden.
Webshipper tilbyder 4 forskellige løsninger, som starter på 749 DKK/md. Og vokser du ud af dit nuværende abonnement, kan du let opgradere.
Vil du gerne undgå fejl i ordrer- og returhåndteringen på din shop? Vil du gerne spare tid, penge og ressourcer, som du kan bruge på andre ting? Og er du vild med automatiske løsninger, der gør alt hurtigt, simpelt og let for dig?
Så behøver vi ikke sige mere. Det er grunde nok til at bruge Webshipper.
Med Webshipper opsætter du et automatisk flow, som både optimerer din fragt- og ordrerproces. Du vælger bare triggers og/eller undtagelser - og så er du i gang.
Og hvorfor kun benytte én transportør, som så mange andre? Vil du ikke gerne skille dig ud? De online kunder betaler for bekvemmelighed. Brug derfor det store udvalg af nationale og internationale fragtintegrationer og giv dine kunder den absolut bedste service.
Og tag det skridtet videre ved at fuldende den gode oplevelse med flotte trackingmails. Du opretter selv dine mails, så de er tilpasset dit brand, dit budskab og dine kunder - du kan endda bruge custom CSS.
Er der efterfølgende behov for, at en ordrer returneres? Så giv også her dine kunder en god, nem og behagelig oplevelse, så de får lyst til at handle hos dig igen - problemfrit. Webshippers returpotal er nem at integrere og benytte, så der er sikret gennemsigtighed gennem hele returprocessen.
Det gælder også ved told, hvis du handler uden for EU. Du kan nemlig håndtere dine tolddokumentationer digitalt, idet de automatisk oprettes i skyen.
Men virker det så? Det kan du let vurdere, da du får mulighed for at få indblik i dine fragtomkostninger. Og i dit dashboard får du et hurtigt overblik over ordrer, forsendelser og returneringer, så du altid kan holde øje med dine omkostninger til fragt.
Som MCB-kunde får du alt det bedste fra både Cloud og Webshipper. Du har mulighed for at automatisere dit ordreflow direkte gennem Cloud, og handler du uden for Danmark, kan du automatisk sætte told på dine ordrer i helt op til 18 forskellige lande.
Og bare rolig... De personlige e-mails og track & trace ved afsendelse er selvfølgelig også en del af det hele. Så scan din pakkeseddel og få automatisk din fragtlabel. Det sænker din risiko for at opleve fejl med en simpel pakkeseddel!
Er du ikke MCB kunde, hjælper vi dig gerne i gang.
Gå på opdagelse i vores Cloud cases.
Udfyld formularen, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.
Danmark
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966