Vi havde fulgt, at Performance Max var det nye. Jeg var egentlig meget skeptisk inden, men jeg må jo erkende, at det gået over alt forventning. Vi har solgt markant mere. Der har været en stigning på 125 % i omsætning i august i forhold til sidste år på betalt annoncering med Performance Max.
Nicolai fra MCB har været god til at hjælpe os med, hvordan vi optimerer annoncerne, og han har haft rigtig godt styr på alle tallene. Og for mig handler det også lige så meget om at arbejde sammen med nogle, der går op i det. Og jeg føler 100 %, at han går op i det. Det har betydet meget, at vi har mærket, at MCB også brænder for det
Jeg har sat stor pris på det samarbejde, jeg har haft med Louise fra MCB’s marketingafdeling. Hun har givet mig en god intro til Klaviyo, så jeg er blevet fortrolig med programmet, og samtidig har hun opsat de flows, der nu kan blive ved med at give gode resultater lang tid ud i fremtiden.
MCB har hjulpet os på mange områder inden for SEO blandt andet med sparring, få oprettet nyt content og med at få ryddet op i overflødigt indhold.Vi ser som følge en god fremgang i såvel trafik som omsætning og ser frem til at udbygge samarbejdet med MCB fremadrettet.
MCB var med fra starten, da vi skulle bygge vores digitale marketing op. Vi begyndte med at få lavet en konkurrentanalyse og søgeordsanalyse. Og der var ingen tvivl om, at det var Flemming, vi skulle have fat på, da han har en bred erfaring fra både B2B- og B2C-verdenen.
Sammen med MCB er vi meget databaserede. Vi får hver måned en analyse, som fortæller, hvordan det går ift. til de mål, vi har sat op. Det er et godt grundlag for, at vi træffer de rigtige beslutninger og arbejder med det, der giver mening for forretningen.
Vi har opnået super gode resultater! Det skal især fremhæves, at vi nu ligger nr. 1 på Google på flere forskellige søgeord indenfor vores branche – her var vi tidligere slet ikke at finde.
Vi føler os ikke bare som en kunde i mængden hos MCB. Det har hele tiden og er stadig et samarbejde, hvor vi i fællesskab higer efter de gode resultater, som kan måles på bundlinjen.
0
Vores kunder oplever hver måned gennem Google Ads en omsætning på over 25 mio. DKK. Og det tal er stigende.
0
Vores kunder arbejder på flere kanaler uden at dette giver mere arbejdet.
0
Ikke nok med at vi har 20 års erfaring med e-commerce, tilsammen har vi på teamet også 38 års erfaring på digital marketing.
0
Og hver enkelt har en dedikeret medarbejder, som de altid kan række ud til.
Gå på opdagelse i vores marketing cases.
Selvom vi har specialister inden for alle de digitale discipliner, betaler du kun for det, du har behov for. Du kan således sammensætte et abonnement, hvor du inkluderer alle discipliner, lige såvel som du kan vælge at få hjælp til kun en enkelt. Uanset hvad giver vi dig altid den vejledning, som vi mener er mest gavnlig for dig. Og mener vi, at du vil have gavn af andre tiltag, er vi klar til at teste dem af med dig.
Online markedsføring dækker over en lang række forskellige discipliner. Herunder annoncering på sociale medier (Facebook, Instagram, LinkedIn, SnapChat, TikTok, Pinterest), Google Ads, e-mail marketing, videoproduktion, SEO og meget andet. Hver af disse kan fungere for sig, men du opnår det stærkeste marketing setup, når du formår at forene de discipliner, der er mest gavnlige for dig og din målgruppe.
Mange har I dag et stramt marketingbudget, og derfor handler det om at bruge det mest effektivt. Og når du vil målrette dine marketingkampagner, bør du således gøre brug af de discipliner, som findes inden for online marketing. På den måde rammer du mere målrettet og oftere, hvorfor du øger dine chancer for at opleve konverteringer. Din marketing er ofte baseret på data og automatisering.
Du bør først og fremmest lægge en strateg for din markedsføring og herunder udvælge de discipliner, som du vil kaste dig over. Her er det vigtigt, at du indtænker din målgruppe, men også at du er villig til at teste nye initativer af.
Når du har styr på din strategi, kan du opbygge dit setup. Det kan du gøre på egen hånd, men da meget er databaseret og kræver næsten daglig overvågning, kan det være en stor opgave, hvorfor vores specialister gerne giver en hånd med.
Udfyld formularen, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.
Meta Advantage: Sådan gør AI din markedsføring smartere
Annoncering på sociale medier er stadig en af de mest effektive måder til at nå ud til din målgruppe og skabe engangement omkring din virksomhed. Men i en verden, hvor algoritmer hele tiden ændrer sig, og brugernes opmærksomhed er dyrebar, ...
E-mail deliverability guide - best practises
E-mails er stadig en af de mest effektive måder at nå ud til kunder og potentielle kunder på, derfor er det afgørende at sikre, at dine e mails faktisk når frem til modtagernes indbakker. Desværre er det ikke altid så simpelt som at trykke ...
Sådan maksimerer du din Google Ads performance med effektiv tracking
Har du nogensinde spekuleret over, hvordan nogle virksomheder opnår imponerende resultater med deres Google annoncer, mens andre kæmper for at se en effekt? Hemmeligheden ligger ofte i effektiv tracking. Ved at implementere avancerede ...
Danmark
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966