HubSpot Marketing Hub

Sæt skub i din marketing med HubSpot Marketing Hub. Du får blandt andet adgang til ads, campaigns, email-automations, workflows og meget mere.
Book gratis demo
HS logoer-1

Vi samler på glade samarbejdspartnere

Mød dit HubSpot team

Martin

Martin Mensbo Christiansen

HEAD OF HUBSPOT
Annemette

Annemette Rosenkilde Lucas

MARKETING MANAGER
Dennis

Dennis Rud Christensen

Lead Developer
Daniel

Daniel Esbersen

Front-end Developer
Lasse

Lasse Bech Eiler

Ecommerce Solution Architect
Jacob

Jacob Lykke

Art Director
Anne

Anne Bank Lindberg

Designer
Tina

Tina Mølbach

Project Manager

Hvad er HubSpot Marketing Hub?

HubSpot Marketing Hub er en ud af 5 Hubs i HubSpot, der tilsammen giver dig det ultimative CRM-system. Marketing Hub indeholder alt, hvad du skal bruge til et professionelt marketing set-up.

 

Er du også træt af at jonglere med forskellige programmer til din marketing? Måske har du gang i et email-system, adskillige annonceplatforme og et helt tredje program til at lave formularer og landingssider. Det kræver rigtig mange kliks i løbet af hverdagen, som i sidste ende tager af din dyrebare tid.

 

Heldigvis har HubSpot sin helt egen markedsføringsplatform. HubSpot Marketing Hub samler alt ét sted. Det er fællesstedet for at håndtere dine emails, workflows, annoncer, organiske opslag til SoMe, rapporter, landingssider, formularer og meget mere. Derfor er det værktøjet, der sparer dig for at hoppe frem og tilbage mellem systemer og de mange unødvendige kliks.

 

HubSpot Marketing Hub er din komplette marketingløsning, der kombinerer CRM, e-mailmarketing, kampagneautomatisering og rapportering. Det er en skalerbar løsning, der kan tilpasses din virksomheds behov. Du har alle dine marketingværktøjer lige ved hånden, og det gør dig mere produktiv og sikrer, at du kan give hver kunde en unik oplevelse.

 

 

Kontakt os nu

Sådan kan du bruge HubSpot Marketing Hub

4 udgaver af Marketing Hub: Free, Starter, Professional og Enterprise

Mulighederne med Marketing Hub i HubSpot er mange. Dog varierer de alt efter, hvilken løsning du vælger. HubSpot har inddelt alle 5 Hubs på tværs af CMS, Marketing, Sales, Service og Operations i 4 niveauer, som stiger i pris og antal muligheder - Nogle af de unikke værktøjer kræver et særligt abonnement.

 

Derfor er det ikke helt uvæsentlig at danne sig et godt overblik over, hvad der egentlig er muligt på de forskellige niveauer, inden du træffer en beslutning. HubSpot Marketing Hub er inddelt i 4 udgaver:

 

HubSpot Marketing Hub Free
Som navnet indikerer er denne udgave helt gratis for dig at bruge. HubSpot Marketing Hub Free giver dig grundelementer af HubSpots marketingværktøjer. Heriblandt får du blandt andet adgang til:

 

  • Email markting
  • Forms
  • Landing pages
  • Contact Management
  • Live chat
  • Facebook, Google og LinkedIn ads
  • Trafik- og konverteringsanalyse

 

Med Marketing Hub Free kan du komme i gang med dine marketingindsatser i HubSpot. Men du vil også hurtigt nå begrænsninger i fx antallet af sendte emails og mulighederne inden for rapportering.

 

 

HubSpot Marketing Hub Starter
En HubSpot Marketing Hub Starter koster fra 45 $ om måneden (ca. 314 danske kroner). Herefter kan prisen variere alt efter dit behov og din brug af løsningen. På dette niveau kan du alt fra den gratis version af Marketing Hub og udvidet funktioner som:

 

  • Annonceretargeting
  • Marketing automation
  • Rapportering af landing pages
  • 1.000 marketing kontakter
  • 24/7 adgang til HubSpot support
  • Fjerne HubSpot branding og indsætte din egen
  • Personalisering af indhold til dine kunder

 

Med HubSpot Marketing Hub Starter tager du et skridt højere op og lader HubSpots mange marketingværktøjer udfolde sig til din fordel.

 

 

HubSpot Marketing Hub Professional

HubSpot Marketing Hub Professional starter på 800 $ om måneden (ca. 5.566 danske kroner). Derfor er det noget af en opgradering fra Marketing Hub Starter, og det er også tydeligt i de mange muligheder, der følger med:

 

  • Omni-channel marketing og custom workflows
  • Blog
  • Custom report
  • Kontobaseret markedsføring
  • Kampagnestyring
  • Webtrafik analyser
  • Dynamisk personalisering

 

HubSpot Marketing Hub Professional er brugt hos mange HubSpot-brugere verden over. Det giver et professionelt marketing set-up med kraftfulde værktøjer inden for ads, kampagner, rapportering og workflows, så du kan skalere din forretning.

 

 

HubSpot Marketing Hub Enterprise

Det månedlige beløb på HubSpot Marketing Hub Enterprise starter på 3,600 $ (ca. 25.000 danske kroner). Med denne løsning har du adgang til alle HubSpots unikke marketingværktøjer og -muligheder: 

 

  • Kontobaseret marketing
  • Multi-Touch Revenue Attribution
  • YouTube Integration
  • Event baseret segmentering
  • Forudsigende leadscoring
  • ... og meget mere!

 

Sagt med andre ord: HubSpot Marketing Hub Enterprise gør livet nemmere og mere simpelt for dig og dit team. Den lader HubSpot udfolde sine mange muligheder, og kombinerer du denne med nogle af de andre Hubs som fx Sales Hub, har du det ultimative set-up for din forretning.

Ad management

Ad management

Klikker du også frem og tilbage mellem forskellige sites for at opsætte og holde øje med dine kampagner? Så kender du til den enorme mængde af tid, der bliver brugt på at holde tungen lige i munden.

Med Marketing Hub kan du få adgang til HubSpot Ads, som gør annoncering på Google og de sociale medier som fx Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter nemmere. Det betyder, at det er slut med at oprette annoncer fire forskellige steder for at have en fuld kampagne oppe at køre. Du skal bare knytte din HubSpot direkte til dine sociale medier, og så kan alt styres fra én enkelt side.

Fra Ads-modulet i HubSpot har du også mulighed for at oprette custom målgrupper ud fra den data, du i forvejen har opsamlet i din CRM. Derfor kan du hurtigt opnå mere relevans med din digitale annoncering og derved hæve din ROI.

Report Dashboard

Report Dashboard

Vi kender alle udtrykket, at når man har sagt ‘A’, skal man også sige ‘B’. Og sådan er det også med marketing. Du kan nemlig ikke sige ‘marketing’ uden at sige ‘rapportering’.

Og bare rolig! Det er også noget, HubSpot Marketing Hub kan klare for dig. HubSpot har et helt modul til rapportering indbygget i systemet. Og bedst af alt. Det er gratis at gøre brug af!

MCB hjælper dig i gang med HubSpot Marketing Hub

Hvilken HubSpot Marketing Hub skal du vælge? Det kan være svært at gennemskue, hvilken løsning der passer bedst til din forretning og behov. Hos MCB rådgiver vi dig i at bruge Marketing Hub, så det matcher dine ambitioner.

 

Om valget falder på Marketing Hub Free, Marketing Hub Starter, Marketing Hub Professional eller Marketing Hub Enterprise er individuelt og afhænger af jeres marketingbehov. Beslutningen kan i nogle tilfælde afhænge af virksomhedens størrelse og ambitioner. Større organisationer som håndterer en stor kundeportefølje og med mange ansatte har ofte brug for Marketing Hub Professional eller Marketing Hub Enterprise. Det skyldes et øget behov for automatiseringer, så ingen leads falder mellem to stole, og information ikke går tabt mellem medarbejdere og/eller afdelinger.

 

Uanset hvilken løsning du vælger til din virksomhed, finder du specialisterne hos MCB til at hjælpe dig. Vores HubSpot specialister har de nødvendige HubSpot certifikater, der giver de ultimative forudsætninger for at rådgive dig i den rigtige retning.

Live chat

Live chat

I HubSpot Marketing Hub finder du også en live chat - og selvom den kan virke ubetydelig, når den popper frem nede i højre hjørne, så er én ting vigtig, hvad end du er B2B eller B2C. 

Og det er den nemme og hurtige kontakt med dig som kunde eller potentiel kunde. På den måde får de nemlig hurtigt besvaret de spørgsmål, der kunne hindre dem i at gennemføre en ordre hos dig, og de får den viden, de behøver for at kunne fortsætte deres færden på dit site eller din shop.

I modsætning til de fleste andre chat-programmer du tilkøber som tredjeparts værktøjer, får du med HubSpot chatten en enorm CRM-motor. 

Det betyder, at du kan segmentere på dine besøgende og endda vurdere, hvordan en chat skal vises, hvilken der skal vises, hvor den skal vises, hvor ofte den skal vises og hvem der skal se den.

Delt indbakke

Delt indbakke

Hvordan lyder det, hvis vi siger, at du har mulighed for at få samling på hele dit kommunikationsflow med indbakken i HubSpot? Næsten for godt til at være sandt, ikke?

Men ikke desto mindre kan du med en Marketing Hub koble Google Gmail, Messenger og din chat sammen, så du har ét samlet overblik på en kunde eller potentiel kunde.

Så er der allerede skåret to programmer fra - og det er MANGE kliks.

Vil du have hjælp til HubSpot Marketing Hub?

Udfyld formularen, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Rasmus Høegh Refstrup
Customer Manager

Ofte stillede spørgsmål til HubSpot Marketing Hub

Hvad er HubSpot Marketing Hub?

HubSpot Marketing Hub åbner dørerne for et komplet marketing set-up med alt fra email marketing automation, workflows, rapporter, annoncering, organiske SoMe opslag og meget mere. Hør HubSpot specialisterne hos MCB om dine muligheder med Marketing Hub.

Hvorfor skal du vælge Marketing Hub?

Med HubSpot Marketing Hub slipper du for at jonglere mellem flere marketingsystemer. I stedet for kan du samle alt ét sted, så du med få kliks kan styre både emails, landing pages, formularer, rapporter og meget mere. Det sparer dig og din virksomhed for dyrebar tid og unødvendige arbejdsgange med mange kliks.

Hvad koster HubSpot Marketing Hub?

Prisen for Marketing Hub afhænger af dine behov. Den findes i en gratis udgave og ellers kan den månedlige abonnementspris variere. Marketing Hub findes i 4 forskellige niveauer, som tilmed har forskellige muligheder og priser: Marketing Hub Free, Marketing Hub Starter, Marketing Hub Professional og Marketing Hub Enterprise.