Som det eneste bureau i Danmark, der er MCB HubSpot App Partner. Vi kan hjælpe med at udvikle den integration, du mangler.
Udstyr dit salgsteam med den nyeste viden på danske virksomheder i HubSpot med vores CVR-app, der automatisk giver dig indsigt fra danske myndigheder.
Kontakt
HubSpot Sales Hub er en kraftfuld salgssoftware, der hjælper salgsteamet med at lande flere aftaler, pleje kunderelationer og administrere deres pipeline mere effektivt - alt sammen samlet ét sted.
Med en Sales Hub kan du forstærke din salgsproces ved at samle alle dine værktøjer og data på én brugervenlig CRM-platform, som hele dit salgsteam kommer til at elske. Det giver dig tid og overskud til at fokusere på det, der virkelig betyder noget: dine kunder.
Du får adgang til uundværlige salgsværktøjer som:
Når du bruger HubSpot Sales Hub kan du automatisere og effektivisere mange af dine salgsopgaver. Det hører fortiden til at huske det hele i hovedet og jonglere mellem flere programmer. HubSpot har samlet alt det, du skal bruge til dine salgsprocesser ét sted. Og det sparer dig for tid og mindsker risikoen for, at en kunde eller information går tabt. Der er mange gevinster at hente med en HubSpot Sales Hub!
HubSpot har bygget et værktøj, der passer til de tre største mailklienter - og den er intet mindre end fantastisk! Den har nemlig indbygget tracking og login via e-mail, så du har mulighed for at berige din data i dit CRM. Så bruger du Google Gmail, Outlook eller Office 365? Skynd dig at åbne op for gratis CRM via HubSpot.
Hos MCB bruger vi Gmail, og den er koblet til HubSpot. Derfor kan vi alle lynhurtigt få et overblik over den kontakt, vi skriver med, lige såvel som vi kan berige den allerede eksisterende data. Vi kan derfor altid finde historikken på en given kontakt, og det sparer os masser af tid, idet vi slipper for at forstyrre kontakten med spørgsmål, vi allerede har fået besvaret og rende frem og tilbage mellem hinanden for at få den nødvendige viden.
Som udgangspunkt ‘logger’ vi alle mails, og derfor bliver de automatisk koblet til historikken på den enkelte kontakt. Det er også muligt at aktivere ‘Never log’, hvilket især er smart internt.
Når du har installeret HubSpot, vil du opdage, at flere felter bliver tilgængelige for dig. Her er der tale om: Templates, Sequences, Documents, Meetings og Snippets.
Er du typen, der sender mange nyhedsmails med samme budskab? Så vil du elske template-funktionen i HubSpot.
Her får du en opbygning, der rækker langt ud over de traditionelle templates, de fleste mailklienter benytter sig af. Med HubSpot Templates udnytter du nemlig den store viden og det brede datalag, du allerede har med din CRM - og derfor har du en stærk medspiller!
Så drop ALT om at have en template med fast tekst, hvor du lige skal huske at ændre navn, ugedag eller tidspunkt. Alt det kan med HubSpot styres med den data, du har i din CRM. Og derfor bliver hver mail både personlig og relevant.
Når du har skrevet en mail, der vælter alle kegler, kan du derfor bare dele den med resten af dit team, og de kan uden videre udnytte den. De skal ikke ændre en eneste detalje, da du allerede har anvendt variabler fra din CRM - det er smart!
Og jo, selvfølgelig har du også mulighed for at gøre brug af HubSpot’s indbyggede kalenderbooking, dokumenter og meget, meget mere…
Du kan bygge automatiseringer med fx personlige emails eller interne opgaver med påmindelser til dit salgsteam, der skal sikre, at I hele tiden er opdateret med de nyeste informationer og aldrig glemmer en kunde.
Vækst din forretning med hurtig og sikker betaling for dine kunder i dit CRM. Du kan administrere kundernes købsoplevelse med hurtige refusioner, betalingsmeddelelser og kvitteringer.
HubSpot kan synkroniseres med arbejdskalenderen, så kunder nemt kan booke møder direkte med jeres salgsteam og finde dato og tid, der passer både dem og jer.
Tilføj deals, tildel opgaver og kontroller salgsprocesser med Sales Hub. Du har overblikket over dine pipelines og de enkelte deal stages, så du hele tiden kan se status på en deal og bearbejde kunderne individuelt.
Vær forbundet med dine kunder, når de er på dit website med en live chat. Du kan nemt rotere kunder til den salgsperson, som bedst kan hjælpe dem på vej.
Tag salget med på farten. Tilgå kundeinformationer og foretag opkald med kunder, som kan optages og gemmes i HubSpot, så du og hele salgsteamet er opdateret på de nyeste informationer om deals.
Ligesom Marketing Hub, CMS Hub, Service Hub og Operations Hub findes også Sales Hub i 4 udgaver: Free, Starter, Professional og Enterprise. Til hver udgave medfølger udvalgte salgsfunktioner, hvor du med en Sales Hub Enterprise får adgang til dem alle.
HubSpot Sales Hub Free
En helt gratis udgave af Sales Hub. Du får basale værktøjer til at styre dine salgsprocesser, hvad end du fx har brug for overblikket over dine deals, en funktion til mødebooking eller live chat. I blandt de populære features i Sales Hub Free finder du:
Det er 100 % gratis, og det er en god måde at få en fornemmelse af, hvad Sales Hub har at byde på. Hvis du er ny i HubSpot, kan det også være en fin måde at starte ud, når du skal finde ud af, hvordan platformen kan passe bedst til dig.
HubSpot Sales Hub Starter
Med en Sales Hub Starter får du naturligvis alle funktioner fra Sales Hub Free, men allerede med denne opgradering mærker du en betydelig forskel, hvor flere funktioner følger med:
Sales Hub Starter koster $45 om måneden (ca. 312 danske kroner). Inkluderet i prisen er 2 brugere i HubSpot med salgsadgang til platformen. Hvis du ønsker flere brugere med salgsadgang, koster det $25 (ca. 174 danske kroner) ekstra om måneden.
HubSpot Sales Hub Professional
En Sales Hub Professional koster $450 om måneden (ca. 3.120 danske kroner). Såvel som prisen nu er steget, er mulighederne også blevet en del flere med blandt andet:
Med denne løsning gør du salgsprocesser endnu nemmere for hele dit salgsteam. Du kan udsende påmindelser og tildele opgaver til de enkelte medarbejdere i salgsafdelingen, så de bliver informeret, når der er en ny opgave, der ligger og venter på dem. Og med Sequences kan du oprette email templates, der ligger klar til at blive sendt ud til kunderne. Det er smart og effektivt!
HubSpot Sales Hub Enterprise
Sales Hub Enterprise er din komplette værktøjskasse til salg. Med en månedlig pris på $1,200 (ca. 8.318 danske kroner) får du fx adgang til:
Lyder det ikke fedt? Salg har aldrig været så effektivt og nemt at håndtere, så snart du bruger Sales Hub. Derfor gør du dig selv og hele virksomheden en tjeneste ved at vælge HubSpot til at håndtere dine salgsprocesser. Og det er uanset hvilken løsning, du vælger.
Udfyld formularen, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.
Avanceret rapportering i HubSpot: Sådan bygger du tilpassede dashboards
At have et klart overblik over din virksomheds data er afgørende for at træffe gode beslutninger. Med tilpassede dashboards i HubSpot kan du samle og visualisere de vigtigste tal, der betyder noget for netop din forretning. Uanset om du ...
Opsætning af multi-language og multi-domain i HubSpot CMS Hub
I takt med at mange virksomheder i alle størrelser ekspanderer til internationale markeder og etablerer sig med et globalt brand, bliver det nødvendigt at levere en brugeroplevelse, der er både sprogligt og kulturelt tilpasset lokale ...
Det er populært at genbruge - så reuse dit indhold med HubSpot Remix
HubSpot Content Remix er en del af det nye content Hub, som udgør et kraftfuldt værktøj, der gør det muligt for marketing teams at maksimere værdien af deres eksisterende indhold ved at genbruge det på tværs af flere platforme. Ved hjælp ...
HubSpot Sales Hub samler alle de værktøjer, du skal bruge til effektive salgsprocesser. Uanset virksomhedens størrelse kan Sales Hub tilpasses de individuelle behov hos hvert enkelt salgsteam. Du får adgang til Salgs Pipelines, Sequences, Email templates, Mødebooking og meget mere!
Du skal vælge en Sales Hub, når du drømmer om at sælge endnu mere og effektivt! Det er dit ultimative redskab til at effektivisere salgsprocesserne. Og det er din hjælpende hånd til at huske de mange deals og aftaler, så kunder og leads aldrig bliver tabt mellem to stole.
Sales Hub kommer i 4 udgaver, som stiger i pris og antallet af muligheder inden for salg. Du kan få en gratis udgave med basale salgsværktøj, eller du kan vælge blandt de 3 betalte versioner: Starter, Professional og Enterprise.
Heldigvis kan du helt selv styre hvem og hvor mange brugere i HubSpot, der skal have adgang til og indblik i salgsprocesserne. Det vil sige, at du kan tildele adgangen udelukkende til dit salgteam, og dermed er du garanteret, at dit marketingteam ikke roder rundt i salgsafdelingens gøremål - Det er smart! Antallet af pladser i salgsteamet i din HubSpot afhænger af, hvilken variation af Sales Hub du har i dit abonnement.
Danmark
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966