Som det eneste bureau i Danmark, der er MCB HubSpot App Partner. Vi kan hjælpe med at udvikle den integration, du mangler.
Udstyr dit salgsteam med den nyeste viden på danske virksomheder i HubSpot med vores CVR-app, der automatisk giver dig indsigt fra danske myndigheder.
Kontakt
Værktøjet du behøver for at levere autentisk service og sætte kunderne først. HubSpot Service Hub er selvhjælpen til kunderne, når de har allermest brug for det.
God kundeservice er hårdt arbejde, da kunderne ofte har en lang liste med forventninger som f.eks. personlig fornemmelse, 1:1-interaktioner, nem adgang til en kundeservice online eller telefon til enhver tid og med øjeblikkelige svar.
Det er en vanskelig stol at udfylde, og desværre får mange virksomheder ikke altid gjort det rigtigt. For at opnå glade kunder, skal du først være i stand til at forstå dine kunder. Og det kan du med en Service Hub i HubSpot.
Med HubSpot Service Hub kan du spare flere timer hver uge ved at samle dine kunders hyppigst stillede spørgsmål i en HubSpot Knowledge Base fuld af nyttige oplysninger. Service Hub er forbundet til HubSpots fulde CRM platform, og derfor har du det totale dataoverblik lige foran dig til at opfange de potentielle spørgsmål.
Og endnu vigtigere kan du med en Service Hub tilknyttet svare på dine kunders forespørgsler uden, at de nogensinde behøver at række ud til dig, og dermed viser du allerede fra start, at du forstår dem bedre end nogen af dine konkurrenter.
Dét og meget mere kan du få succes med, når du vælger en Service Hub i HubSpot.
For mange kunder betyder den bedste serviceoplevelse, at de hurtigt kan få svar på deres spørgsmål og løst deres problemer. Service Hubs Knowledge Base er designet til at gøre det let for kunden selv at finde svar og løsninger.
Det er hurtigt og nemt, og du modtager uvurderlig data på dine brugeres problemer. Knowledge Base er så smart opbygget, at den ikke kun består af en statisk liste over oftest stillede spørgsmål - som tit kan findes på et site. Men den lærer, hvad folk leder efter og foreslår derfor, hvad du kan gøre for at forbedre hele din kunderejse ved at gøre brug af din vidensdatabase.
Derfor skal du ikke bruge tid på at række ud til din kundeservice for at holde dig opdateret på problematikker, dine kunder støder på - det hele klares helt automatisk for dig.
Live chat gør det desuden let at engagere flere kunder i samtaler. Og ved hjælp af automatisk service chatbots kan du udbygge disse samtaler for at hjælpe dine kunder med at få svar - og det er helt uden, at du involverer de ansatte fra afdelingen.
Dine potentielle kunder har behov for beviser på, at det er godt at handle med dig. Det betyder, at de vil præsenteres for troværdige kilder, der giver dem indsigt i, hvordan det er at være din kunde. Og til det kan du bruge inbound marketing.
Hvis du præsenterer dine potentielle kunder for fx gode cases, vil de straks opbygge mere troværdighed til din forretning.
Med Service Hub’s brugerundersøgelse bliver du hjulpet godt på vej til at forstå dine kunder. Du kan forbedre dine kunders kommende oplevelser og nemt identificere de tilfredse kunder, der brænder for at dele deres mening om din virksomhed.
Når du først har fat på de glade kunder, skal du sørge for at forvandle deres historier til sociale beviser. En sådan arbejdsgang kan du også nemt opbygge med HubSpot.
På den måde vækster du din forretning i samarbejde med dine kunder, hvorfor de bliver en meget vigtig del af din inbound marketing. Og det giver dig en høj grad af loyalitet!
Giv kunderne muligheden for at få ejerskab over deres oplevelse med en sikker kundeportal. En portal, hvor kunder kan tilgå dokumenter, supportsager og vigtig informationer om deres køb hos dig.
Lær hvad dine kunder virkelig tænker med tilpassede undersøgelser og værktøjer til indsamling af feedback. Dit middel til at skabe endnu bedre kundeoplevelser.
Hjælp dine kunder med at hjælpe sig selv. I en Knowledge Base kan du reducere dine kundesager og spare tid ved at samle FAQ's og et bibliotek, hvori kunder kan søge de svar, de leder efter.
Spor automatisk kundeoplysninger og interaktioner mellem kunder og din virksomhed. Det giver indsigter, der er tilgængelig for hele dit team, så I kan hjælpe kunderne mere personligt.
Forbind HubSpot med din team email, live chat, Facebook Messenger og andre medier i én universel indbakke, så hele dit team har adgang og kan svare tilbage med det samme.
Hold styr på kundehenvendelser og supportsager med et helpdesk, så dit team forbliver organiseret, kan håndtere tickets og nemt prioritere hastesager.
Der findes mange måder at yde en god kundeservice på. Med HubSpot Service Hub kan du gøre arbejdet nemmere for din kundeservice, som har samlet alt, hvad de behøver i én platform.
Service Hub findes i 4 niveauer, hvori der er tilkoblet forskellige muligheder:
HubSpot Service Hub Free
Den første af de 4 udgaver er gratis for dig at bruge. Service Hub Free giver en række muligheder, som du kan drage nytte af for at yde en bedre kundeservice:
Service Hub Free er dit første skridt på rejsen mod bedre kundeoplevelser.
HubSpot Service Hub Starter
Service Hub Starter koster $45 (ca. 312 danske kroner) om måneden, og allerede her vil du opleve en væsentlig opgradering af Service Hub Free:
Sammenlignet med en Service Hub Free er det særlige ved Service Hub Starter, at du får adgang til afgørende automatiseringer, der optimerer din kundeservice og gør livet lidt nemmere for dig.
HubSpot Service Hub Professional
Med en månedlig pris på $450 (3.132 danske kroner) giver Service Hub Professional dig værktøjer, som særligt sætter fokus på den individuelle brugeroplevelse:
Det og meget mere får du med HubSpot Service Hub Professional. Der er meget at se frem til, og kundeservice bliver bare lidt sjovere med en Knowledge base og Customer Portal!
HubSpot Service Hub Enterprise
Service Hub Enterprise koster $1,200 (ca. 8.352 danske kroner) om måneden, og er for dig, der virkelig ønsker at tage kundeservice til helt nye højder. Her skal du ikke nøjes, men i stedet for du det hele med populære funktioner som:
Med Service Hub Enterprise er der ingen undskyldninger. Det er dit ultimative set-up til at yde professionel, autentisk og personlig kundeservice hver dag.
Udfyld formularen, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.
Opsætning af multi-language og multi-domain i HubSpot CMS Hub
I takt med at mange virksomheder i alle størrelser ekspanderer til internationale markeder og etablerer sig med et globalt brand, bliver det nødvendigt at levere en brugeroplevelse, der er både sprogligt og kulturelt tilpasset lokale ...
Det er populært at genbruge - så reuse dit indhold med HubSpot Remix
HubSpot Content Remix er en del af det nye content Hub, som udgør et kraftfuldt værktøj, der gør det muligt for marketing teams at maksimere værdien af deres eksisterende indhold ved at genbruge det på tværs af flere platforme. Ved hjælp ...
Danmark
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966