Full Service

Få et overblik over uddannelsesønsker og opgaver, I som AMU skole varetager for virksomheder. Full Service er (næsten) et kursus-CRM, der tilgodeser jeres ansatte.
education_plus_isae

Resultatet af et tæt udviklingssamarbejde

Vores Full Service er resultatet af et tæt udviklingssamarbejde med og mellem AMU skoler. Og det er derfor også en løsning henvendt AMU-segmentet.

 

Gennem spændende dialoger har det været muligt at afdække de behov, udfordringer og ønsker, som I måtte have til en lettere og mere effektiv hverdag - både for jer selv og for de virksomheder, I møder i det daglige. Og via en afklaring af både jeres og virksomhedernes digitale behov har vi udviklet vores og jeres Full Service.

 

Full Service tilbyder at servicere ikke bare jer, men de virksomheder I samarbejder med, så de oplever en lettere administration af efteruddannelse af deres medarbejdere.

 

 

Kontakt os nu

Med Full Service får du:

brugere

ERFA-fællesskab med kvalificerede kolleger og partnere

Ud over fordelene ved vores Full Service, bliver du også en del af et ERFA-fællesskab, hvor du sammen med andre AMU-kollegaer kan vidensdele, afklare digitale behov og sørge for fremtidig udvikling af it-løsningen.

masseredigering

Indsamling af feedback

Vi er via vores support og spændende møder dagligt i dialog med forskellige institutioner inden for uddannelsesverdenen. Derfor har vi mulighed for løbende at forholde os til de behov og udfordringer, I møder.

suport

Support

Du har på hverdage inden for normale arbejdstider adgang til fri support på din Full Service. Derfor skal du aldrig tøve med at kontakte os, såfremt du oplever en udfordring eller har spørgsmål - vi er her for at hjælpe dig.

Få overblik over uddannelsesønsker og opgaver

Vi har oplevet, at AMU skoler har behov for et system, i hvilket de kan administrere uddannelsesplaner og kursustilmeldinger for medarbejderne fra de virksomheder, de samarbejder med. Det gælder særligt ift. de skrappe krav, der er til databehandling inden for disse områder. Det kan være data som personnummer og information om fx ordblindhed og fagforeningsforhold, som alle anses som personfølsomme.

Og derfor stilles der ekstra krav til bl.a. logning og samtykke, når det er data, der opbevares.

 

Kursusadministrationen har desuden haft et behov for automatisk at kunne indkalde kursister (det kan fx være kursister, der skal have opdateret et sikkerhedskursus) samtidig med, at de har ønsket et overblik over virksomhedernes tilknyttede medarbejdere. Det gælder både i relation til tilmeldinger og til ansøgning om AMU godtgørelse og kompetencefonde.

 

Og netop derfor er Full Service blevet udviklet.

Denne giver bl.a. et overblik over de uddannelsesønsker og opgaver, I som AMU skole varetager for virksomheder.

 

Af nøglefunktioner kan nævnes:

 

  • Automatisk indkaldelse af virksomheder / kursister via e-mail
  • Opgavestyring til tilmelding af kursister samt ansøgning om refusioner
  • Medarbejderadgang til uddannelsesplaner via jeres skoles egen portal

 

Vi rådgiver desuden om webtilgængelighed.

 

Prisen for at bruge systemet afhænger af antallet af aktive medarbejdere / kursister, som skal indgå i løsningen. En aktiv kursist koster DKK 3,- pr. md. eller DKK 36,- pr. år.

 

 

Kontakt os nu

Vælg den rigtige pakke

Bemærk en tillægspris på 1.500 kr. ved enkelte LITE ydelser.

 

LITE
2.184 kr.
pr. md.
PROF
9.240 kr.
pr. md.
Full service


Antal månedlige hold inkluderet i licens (herefter 25 kr. pr. hold) 10 50 36 pr. kursist/år
Dataudveksling understøtter alle studieadministrative systemer (Ludus, Studie+, Lectio)
Integrerbar med div. chats, Sleeknote etc. Og mulighed for integration til Youtube konto
Automatisk opdatering af fagkodetekster og priser fra takstkatalog
SEO understøttelse m. Title Tag, Postfix, canonical tag etc. er med til at sikre din synlighed
ERFA-dage med vidensdeling samt adgang til gratis workshops
Automatisk oprettelse af alle kurser ud fra FKB-godkendelser
Statistik på antal tilmeldinger og telefonopkald pr. kursus
Kursusagent, hvor brugeren kan tilmelde sig automail, når hold oprettes 1.500 kr.
På alle fag vises det automatisk, hvis faget også kan tages i Åbent Værksted (AMU)
CSS Editor med adgang til at rette alle siders styling via CSS
Brugerkartotek med mulighed for at sende mails via Mail+ eller Active Campaign og SMS til brugerne
Egen opbygning af gruppestruktur til kurser
Visning af afholdelsessted på Google Maps
Flere søgefiltre + mulighed for egen opsætning af filtre (6 ugers- og positivliste opdateres af MCB) 1.500 kr.
Ved oprettelse - 8 timers designtilpasning fra MCB's grafiske afdeling
Mulighed for at oprette egne kurser i løsningen (IV-kurser). Hertil synkronisering med Ludus og Studie+)
Formularmodul til tilmeldingsflow. Opret egne formularer til tilmeldinger
PDF generator på kurser inkl. tilpasset template (farve, font og logo) 1.500 kr.
Kursuskurv. Nem opbygning af uddannelsesforløb til virksomhed / kursist. Gem forløbet i kurven og send eller print
Fuld CMS løsning til website inkl. landingsider med kursuslister
Opret virksomheder og kursister med digitalt samtykke
Automatisk indkaldelse til certifceringskurser når kursist har været på certificeringskursus
Opbyg uddannelsesplaner med automatisk indkaldelse til kursist eller arbejdsleder
Mulighed for eksport til EDI (E-Boks kommer)
Opgavestyring af oprettelse, VEU godtgørelse og søgning af Kompetencefonde
Styring af større aftaler for virksomheder, som dækkes af flere skoler
Automatisk opdatering af kursusplaner fra dataeksport
Supportlevel
*Pris pr. time 1.200,- beregnet efter hvert påbegyndt kvarter
Personlig
support*
Fri personlig
support
Fri personlig
support

Vi samler på glade samarbejdspartnere

Gå på opdagelse i vores Education cases.

Education marketing

Det er afgørende, at du både tænker og arbejder kommercielt med marketing i et konkurrencepræget marked. På den måde øger du ikke blot synligheden på dine kurser og / eller uddannelser, du øger også antallet af tilmeldinger til disse, og samtidig giver du den service, som potentielle kursister og elever behøver for at konvertere.

 

Vi hjælper dig derfor også med dine marketingtiltag.

 

Vores specialister sørger med at kortlægge, planlægge, eksekvere og justere på din marketingstrategi, så den stemmer overens med ikke bare din målgruppe, men også dit marketingbudget. Det er vigtigt, at det fordeles mest effektivt på de kanaler, hvor du kan opleve den største effekt.

Rikke Nielsen

Rikke Nielsen

Paid Social Specialist
Lasse Søndergaard Bertelsen

Lasse Søndergaard Bertelsen

Paid Social Specialist
Anja Esbersen

Anja Esbersen

Google Ads Specialist
Flemming C. Lund

Flemming C. Lund

Head of SEO & B2B Marketing
Louise Færk

Louise Færk

E-mail Marketing Specialist
Malte

Malte Bolvig Hansen

Digital Strategy Consultant
Nicolai Hesselholdt

Nicolai Hesselholdt

Digital Marketing & Google Ads Specialist
Tina Poulsen

Tina Poulsen

Chief of Digital Marketing
Kenny

Kenny Bak Jensen

Tracking & Data Specialist

Vi sørger allerede for over halvdelen af VUC-skolerne. Skal vi også stå for din?

Udfyld formularen, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Bo Hedegaard
Director, Partner