Leder du efter nyt job? MCB er en arbejdsplads med rig mulighed for fleksibilitet og hjemmearbejde, og vi værdsætter frihed under ansvar.
Er du på udkig efter en praktikplads? Hos MCB har du muligheden for at opleve hverdagen som en del af vores digitale marketingafdeling.
Smartgyro blev etableret i 2014, og siden da har virksomheden været på en enorm vækstrejse. En rejse der betyder nye behov og forventninger fra både medarbejdere og kunder til ikke mindst den online tilstedeværelse. For med et voksende brand er det vigtigt med en passende online løsning, og derfor valgte Smartgyro at bygge et nyt website i HubSpot CMS.
Smartgyro er en gyrostabiliseringsvirksomhed, hvis mission er at forbedre hele sejloplevelsen med sit komplette udvalg af avancerede stabilisatorer.
Smartgyro-stabilisatorer, der er ideelle til nye konstruktioner og installationer, der skal ombygges på fritidsbåde og lette erhvervsfartøjer, tilbyder betydelige ydeevne-, installations- og vedligeholdelsesfordele for bådebyggere, ejere og operatører. Virksomheden designer derfor stabilisatorer, der leverer en komfortabel, sikker og problemfri oplevelse ombord, så sejlere kan udleve deres drømme.
Smartgyro blev grundlagt i 2014, har hovedkvarter i La Spezia, Italien, og støttes af den strategiske partner, YANMAR og dets virksomheder, herunder VETUS, Maxwell og Flexofold.
I de seneste år har Smartgyro oplevet en enorm vækst og udvikling af produkter. Derfor er det naturligt, at den online tilstedeværelse skal følge med, og valg af CMS faldt på HubSpot - et system der kan omfavne hele virksomheden lige fra hjemmeside og marketing og til det store datalag. Og samtidig et system der kan vokse sammen med Smartgyro.
Implementeringen af Hubspot har forsynet os med en række nyttige funktioner og værktøjer, der har forbedret vores evne til at håndtere forskellige aspekter af vores aktiviteter markant.
Vi er klar over, at der stadig er mange tilgængelige funktioner i Hubspot, som vi endnu ikke har taget i brug, men det er vigtigt at bemærke, at implementeringen af de eksisterende funktioner er et betydeligt skridt fremad for vores virksomhed.
Evnen til at håndtere kontaktforspørgsler, udføre e-mail-marketingkampagner og udnytte sociale medieværktøjer giver os allerede en solid grund til at optimere vores interne aktiviteter og forbedre vores samlede forretningsdrift.
MCB har ydet et betydeligt bidrag til vores rejse med Hubspot ved konsekvent at demonstrere en vilje til at forstå vores behov og finde måder at imødekomme dem på ved hjælp af de funktioner, der tilbydes af Hubspot eller gennem skræddersyede udviklinger. Deres dedikation til at forstå vores krav og omsætte dem til effektive løsninger har været uvurderlig.
Samarbejdet med MCB har været præget af åben kommunikation, hurtig respons og en stærk forpligtelse til vores succes. Deres proaktive tilgang til at forstå vores unikke krav og levere skræddersyede løsninger har fremmet et meget produktivt samarbejde.
Vi sætter pris på deres dedikation til at levere resultater af høj kvalitet og deres vilje til at gå ekstra skridt for at sikre vores tilfredshed.
Elena Ratti, Marketing & Communication Smartgyro
Før Smartgyro fik sit nye HubSpot-site havde virksomheden en ‘placeholder’ hjemmeside. Den kunne dog ikke længere imødekomme kravene fra det voksende brand. Så for at følge med væksten og samtidig sikre en god online etablering var det afgørende at tage et betydeligt skridt fremad.
I søgningen efter et passende system blev Smartgyro gennem den positive oplevelse hos det samarbejdende selskab, Flexofold, opmærksom på HubSpot. Flexofold havde allerede taget HubSpot-platformen i brug og opnået fremragende resultater. Og da der samtidig var begejstring for MCB, besluttede Smartgyro at gå samme vej.
Det betyder, at Smartgyro i dag udover at have et designoptimeret og moderne website kan gøre brug af et væld af funktioner.
Især Landing Pages spiller en afgørende rolle. De oprettes for at fremme specifikke produkter eller initiativer. Ved at måle præstationen af disse gennem dashboards og integreret data får Smartgyro indsigter i effektiviteten af deres marketingindsatser, så det er muligt at optimere kampagner og øge konverteringer.
Samlet set fungerer hjemmesiden derfor som et værktøj til at udvide brandbevidsthed, besvare produktforespørgsler og dirigere besøgende til forhandlere og distributører bl.a. gennem et interaktivt kort, som MCB har specialudviklet.
Særligt nyder Smartgyro også godt af muligheden for at kunne håndtere kontaktforspørgsler.
Med Hubspot har virksomheden en centraliseret platform, der effektivt kan håndtere og spore indkomne kontaktforspørgsler fra potentielle kunder.
Smartgyro er en produktionsvirksomhed, der retter sig mod en B2B-målgruppe. En anden central funktion er derfor den private sektion gennem HubSpots Knowledge Base. Denne giver bag et personligt login de vigtigste kunder adgang til fortrolige oplysninger, tekniske tegninger, salgsmaterialer, reklamematerialer og andre ressourcer.
Derudover udnyttes Hubspot til e-mails. Smartgyro kan oprette og sende målrettede e-mails til specifikke segmenter af globale forhandlere og distributionsnetværk med personligt og tilpasset indhold samt materialer. De er et middel til at kommunikere opdateringer om virksomheden, produkter på lager, nyheder og anden information.
Ved at udnytte Hubspots e-mail-funktioner styrker Smartgyro sit netværksengagement og driver forretningsvækst.
Desuden bidrager Hubspot med funktioner til styring af sociale medier, så Smartgyro kan planlægge og offentliggøre indlæg på forskellige sociale medieplatforme - hurtigt og nemt. Med funktionaliteten opretholdes en aktiv og konsistent online tilstedeværelse, støttes opbygningen af brandbevidstheden, og der opbygges indsigt i målgruppen.
Sideløbende med det store arbejde i HubSpot har Smartgyro taget imod træningssessioner fra MCB. På den måde har det været muligt at styrke det interne team mod effektiv udnyttelse af de forskellige værktøjer, Hubspot tilbyder. Sessionerne har derfor bidraget med en afgørende viden og færdigheder, så platformen udnyttes optimalt.
Alt i alt demonstrerer resultaterne med Hubspot Smartgyros engagement i at udnytte moderne teknologi til at drive en forretning fremad. Ved effektivt at bruge de tilgængelige funktioner og gradvist udforske nye, positionerer Smartgyro sig som en virksomhed, der stiler efter langsigtet succes.
Og rejsen er langt fra slut. Smartgyro vil blive ved med at udforske HubSpot, tage yderligere funktioner i brug og dermed opnå endnu flere fordele og optimeringer i deres salgs- og marketingindsatser.
Smartgyro selv ser en fremtid, hvor komforten ved stabilisering om bord på fartøjer bliver standard. Med Smartgyros gyrostabiliseringsenheder støttes fiskere, bådentusiaster og bådbyggere i at forstå vigtigheden af komfort og stabilitet, og derfor vil de komme til at spille en stor og samarbejdende rolle.
Gå på opdagelse i vores HubSpot cases.
Danmark
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966
Litauen
Laisv'es g. 14
Mazeikiai