Leder du efter nyt job? MCB er en arbejdsplads med rig mulighed for fleksibilitet og hjemmearbejde, og vi værdsætter frihed under ansvar.
Er du på udkig efter en praktikplads? Hos MCB har du muligheden for at opleve hverdagen som en del af vores digitale marketingafdeling.
Kontakt
Automatisér dine interne processer og effektivisér din digitale forretning. Overlad udvikling, drift og sikkerhed til os og frigør ressourcer til at fokusere på din forretning.
Skal vi kun udpege 3 grunde, må det være, at du får:
Lad dine ansatte logge på købsportalen som jeres kunder. Optimér din kundes købsoplevelse, og gør din digitale service nærværende og personlig.
Lad dine kunder tilpasse og gemme sortimentslister, så deres ansatte kan gemme så mange forudlavede og personlige indkøbslister, som de vil. På tværs af opgaver, efter sæson eller andet.
Forenkl og effektivisér dine kunders komplekse køb. Med produktvarianter kan de let overskue og administrere indkøb af mange forskellige varianter af samme vare - og gemme varianterne som faste
Tilbyd dine kunder en let og overskuelig måde at sammenligne flere produkter på alle de specifikationer, de har brug for - i ét vindue.
Vi kan integrere vores løsning med alle de eksisterende systemer på markedet i dag. Både fragt, ERP, marketing og betalingssystemer.
Få fleksibel og fuld frihed til at vælge og gemme fragttyper, vægtgrænse, tid og sted for fragten, forskellige forsendelser på tværs af pakketyper - og meget mere.
Vores 27 dedikerede udviklere og programmører lægger:
- 13.000 timer om året i vores platform - til langsigtet udvikling af vores platform.
- Og mere end 3.000 timer oveni til specifikke fællesprojekter, hvor vi løbende optimerer vores backend, PIM og alt det andet.
Vi arbejder efter Agil-princippet med 14 dages sprints ad gangen. Så er vi mest omstillingsparate ift. spontane udfordringer. Og vi tilpasser hurtigere os selv og din løsning efter dine og dine kunders behov. Herved løfter vi også din opgave som et samlet team - det fjerner flaskehalse og giver altid ‘ekstra sæt øjne’ på produktet.
Sådan sikrer vi hurtigere leverance - i højere kvalitet: Både efterspørgsler fra kunden - og analyse af opkommende features på markedet, så vi hele tiden tilpasser - holder tidssvarende og efter markedets behov.
Vi samler alle vores kunders ideer fra kundemøder, supporten med videre - og ideudvikler videre på dine input.
I vores drift har vi:
Altid fire ekstra øjne på enhver kodeændring: Alle ændringer gennemgår to godkendelsesniveauer og reviews for at sikre kvaliteten. Som closed source-platform er vi desuden de eneste med adgang til koden - og det gør dig mindre udsat for angreb.
Stærke og stabile server-clusters: Du får ikke én server, men 3 dynamiske netværk eller ‘clusters’ af servere, der fordeler datatrafik og aflaster din side, så du undgår nedbrud og kø bedst muligt.
Et af Danmarks bedste hostingcentre, der giver dig hurtigere svartider både i Danmark og udland.
Og 24/7 overvågning og support af serverne - og altid minimum én supporter inden for 2 timers rækkevidde af vores fysiske servere.
Alt sammen bag en firewall med Deep Packet inspection, der opdateres flere gange i døgnet.
Så al data, der krydser grænsen, gennemtrevles grundigt for virus, hackerangreb med videre.
Så tøv ikke med at kontakte os.
Holstebro
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966
Litauen
Laisv'es g. 14
Mazeikiai