Du oplever det sikkert næsten dagligt. Du får ordrer returneret, fordi dine kunder ikke mener, at varerne stemmer overens med den information, du har givet dem.
Og nej, det skal du ikke bare acceptere som en naturlig del af hverdagen som webshop-ejer.
Det betyder nemlig, at der er grund til forbedring. Og den forbedring vil kun være en succes, hvis du koncentrerer dig om Product Information Management (PIM) og dermed den generelle kundeoplevelse på din shop.
Så vil du virkelig gerne blive ved med at tabe salg på grund af dårlig produktinformation?
Nej, vel?
Brug i stedet en PIM software som Plytix til let at administrere dine produktinformationer, arbejde smartere og få dine produkter hurtigere på markedet.
Hold alle dine produktdata sikre og opdaterede og administrér billeder, videoer, grafikker og filer ét sted, som let linkes direkte til dine produkter på din shop.
Integrer problemfrit eventuelle eksisterende værktøjer og få dine produktinformationer og tilknyttede workflows synkroniseret én gang for alle.
Lad hele dit team arbejde med dine produktinformationer på samme tid - uden ekstra omkostninger.
Spor fremskridt med indhold, find ud af, hvad er mangler og se nøjagtig, hvad er skal arbejdes med, så du holder dit produktflow i bevægelse.
Rediger nemt og hurtigt dine produktinformationer direkte fra din produktoversigt, som du er vant til fra bl.a. regneark.
Opdater tusindvis af produkter på én gang. Vælg de produkter du vil redigere, vælg attribut og angiv den nye værdi.
Opret nemt ubegrænsede variationer af et bestemt produkt. Vælg fx at indstille varianter baseret på farve, størrelse eller noget helt tredje.
Opret forbindelser mellem produkter for fx at identificere lignende varer, muliggøre krydssalg og øge dit generelle salg.
Opret alle de brugerdefinerede attributter du behøver for at definere dit produktkatalog og specifikationer, som du ønsker.
Vælg produkter, de ønskede felter og eksportér dem direkte til regneark eller PDF-produktark for også at sikre muligheden for et offline overblik.
Med vores certificerede konsulenter kan vi hjælpe med alt fra forretningsanalyser til wireframes. Vi tilbyder en fast kontaktperson, der altid er parat til at give en hjælpende hånd.
Hos MCB er du i sikre hænder. Vi sikrer dig support 24/7, SLA'er, kryptering og meget mere. Derfor er vi den ideelle samarbejdspartner.
MDM, PLM, PRM, PIM… Kært barn har mange navne. Heldigvis dækker de over samme koncept.
PIM står for ‘Product Information Management’ og dækker over en metode til at opsamle, vedligeholde og distribuere alt den information, dine brugere ser på din hjemmeside i forbindelse med dine produkter. Og derfor er det den data, du skal bruge, når du mest succesfuldt vil markedsføre og sælge dine produkter.
En PIM software gemmer næsten alt information, der vedrører et produkt lige fra beskrivelse, pris og forsendelse til beskatning, anmeldelser og meget, meget mere. Og det er derfor, at gode PIM-muligheder som Plytix kan hjælpe dig med at organisere produktinformation på et utal af måder, så du sørger for en generelt bedre kundeoplevelse på din shop.
Plytix er en cloud-baseret PIM-løsning, der er lige til at gå i gang med at bruge - især som Cloud kunde. Og bedre endnu, så får du for en lav pris, hvad end du vælger en månedlig eller en årlig betaling en utrolig kraftig platform med et ubegrænset antal af brugere og datamængde. Det kan derfor være din bedste mulighed for at føre din virksomhed mod vækst, når du rent teknisk vil kunne styre, optimere og distribuere produktinformation til dine forbrugere.
Hurtigt, let og overskueligt kan du nemlig både skabe, berige, styre og levere produktinformation af høj kvalitet ved hjælp bl.a. cloud-teknologi.
Og… så sørger den også for at alle dine produktdata er samlet ét sted. Derfor er det med Plytix PIM slut med at holde styr på et uoverskueligt antal af sheets, ark, dokumenter og mapper.
Tilbyder en kraftig PIM, som er nem at bruge - uanset forhistorie med PIM software. Plytix er designet til og prissat de små og mellemstore virksomheder.
Plytix tilbyder 2 abonnementer:
1. Free til $0/md.
Giver bl.a. ubegrænset antal brugere, op til 1.000 SKUs og 10 GB lagringsplads.
2. PRO til $300/md.*
Giver bl.a. 100.000 SKUs, ubegrænset lagringsplads og ubegrænset API-brug.
*Til et pro-abonnement kan du desuden tilkøbe en række add-ons fra $200/md.
Vælger du at implementere Plytix PIM, kan du reducere den tid, du bruger på manuelt at vedligeholde dine produktinformationer, og det betyder, at du også efterfølgende vil opleve øget salgstal, færre returneringer og mindre problematiske kundehenvendelser.
Men det er ikke det hele… Det bliver bedre endnu!
For når du booster dit salg og skal håndtere færre returvarer, vil det også have en direkte positiv effekt på din omsætning. Så prøv at forestille dig, hvad Plytix kan gøre for den interne produktivitet, varetagelse af nye produkter, kundeloyalitet og samarbejdsmuligheder…
Kan du se det for dig?
Uden Plytix PIM vil du bruge enormt lang tid på at selv at holde alt produktdata up-to-date, og snakker vi flere hundrede (eller tusinder) af produkter, så kan du selv lave regnestykket på tidsforbrug.
Det er simpelthen ikke muligt med de stigende forventninger. Og hver dag kommer der også nye konkurrenter til, som alle tilbyder flere varer og bedre produktinformationer. Derfor forventes det, at du tager skridtet videre, bl.a. når det kommer til akkurate beskrivelser af dine produkter.
Plytix giver dig desuden én samlet platform, fra hvilken du sammen med dit team kan organisere alt den produktdata, der er behov for til flere kanaler. Det betyder, at du også kan gøre brug af en ubegrænset mængde af billeder, videoer, PDF’er og andre filer, der hører sig til hvert produkt - og alt det helt uden, at der vil være noget duplikeret indhold.
Tænk sig en service… Ikke engang i de fysiske butikker får dine kunder så meget information om hver vare!
Gå på opdagelse i vores Cloud cases.
Udfyld formularen, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.
Danmark
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966