Leder du efter nyt job? MCB er en arbejdsplads med rig mulighed for fleksibilitet og hjemmearbejde, og vi værdsætter frihed under ansvar.
Er du på udkig efter en praktikplads? Hos MCB har du muligheden for at opleve hverdagen som en del af vores digitale marketingafdeling.
Torsdag d. 23. marts fra kl. 14.00 - 16.00 åbner vi igen dørerne for MCB Meet Up på vores kontor i Holstebro. Denne gang sætter vores erfarne SEO-specialist, Flemming, fokus på SEO anno 2023.
Med MCB Meet Up ønsker vi at skabe et fagligt netværk med alle os, der brænder for online markedsføring. I løbet af året vil du derfor kunne tilmelde dig events inden for alt fra SEO og tracking til TikTok, Google Ads og e-mail.
Det er altid vores dygtigste specialister, der fortæller dig om det område, de brænder for. Det er ægte passion, og den skal du kunne mærke!
Og alle kan være med! Vi sørger for, at niveauet er tilpasset dig, der er ny inden for feltet lige såvel, som der vil være gode råd til dig, der har erfaring med online marketing.
Måske kender du allerede Flemming?
Med over 10 års erfaring med alt inden for Google, Facebook og LinkedIn er han nemlig en sand specialist, når emnet falder på både SEO og B2B Leadgenerering.
I dag er Flemming 'Head of SEO & B2B Marketing' hos MCB, og derfor har han ansvaret for og overblikket over mange af (alle) vores SEO kunder. Hver dag hjælper han kunder med at optimere deres SEO-indsatser inden for en lang række forskellige platforme og med de værktøjer, der byder på de mest effektive funktioner.
Flemming er som et SEO-leksikon, der har svarerne på selv de mest komplicerede SEO-strategier.
Til denne MCB Meet Up er det derfor også meget naturligt, at Flemming får ordet, når han skal gøre os klogere på SEO tendenser i 2023, Kunstig Intelligens ifbm. SEO, E-E-A-T, Search Intent, struktureret data og linkbuilding.
Siden slutningen af 2022 er udviklingen gået med eksplosiv hast. Og det kan være svært at få overblikket over Kunstig Intelligens.
Bør og tør vi bruge det? Og hvad er Googles holdning til det?
Det ser vi nærmere på via forskellige scenarier, hvor kunstig intelligens kan bruges - ikke kun til SEO, men også til fx oversættelser, kundeservice, programmering, sociale medier, at skrive e-mails, at omskrive tekst til andre målgrupper, at strukturere data og meget, meget mere.
Men hvad kommer der til at ske med Google og de almindelige søgeresultater, som vi kender dem? Kommer Chat GPT, Bard og øvrige AI-tools til at ændre vores søgeadfærd så meget, at vi måske skal optimere vores landingssider på en helt ny måde? Og har SEO overhovedet en rolle fremadrettet?
Emnet, AI, er selvfølgelig ikke alt, derfor kommer vi også omkring andre områder af SEO, som du bør arbejde med i 2023.
Search Intent:
Noget af det vigtigste at holde for øje. For selv hvis du har skrevet det bedste content i verden, så kommer du ikke til at ranke godt, hvis ikke du rammer søgehensigten.
E-E-A-T:
I samspil med kunstig intelligens er dette et af de helt store elementer. Google lægger vægt på, at den, der skriver content, har erfaring og er ekspert på området, men også at websitet har autoritet og fremstår troværdig.
Struktureret data:
Det bruges til at berige data til Google, som dermed får mere fylde i søgeresultaterne samt en bedre click-through-rate. Vi kigger på de mest gængse måder at arbejde med struktureret data på som typisk giver størst effekt.
Linkbuilding:
Historisk set har linkbuilding været en af de vigtigste brikker i langt de fleste SEO-strategier, men hvor meget fylder det i 2023, og kan det rent faktisk stadig bruges?
Lægårdvej 86B
7500 Holstebro
Torsdag d. 23. marts
Kl. 14.00-16.00
Tirsdag d. 21. marts
Kl. 12.00
Det er gratis at deltage
Vi sørger for forplejning
Tag et kig her og se, hvornår du skal sætte kryds i kalenderen til næste meet up hos MCB.
Danmark
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966
Litauen
Laisv'es g. 14
Mazeikiai