Som det eneste bureau i Danmark, der er MCB HubSpot App Partner. Vi kan hjælpe med at udvikle den integration, du mangler.
Udstyr dit salgsteam med den nyeste viden på danske virksomheder i HubSpot med vores CVR-app, der automatisk giver dig indsigt fra danske myndigheder.
Kontakt
Vores specialtilpassede HubSpot integrationer har hjulpet mange virksomheder med at synkronisere data og automatisere gentagne opgaver mellem HubSpot og deres foretrukne systemer. Du kan også få gavn af vores integrationer og på den måde få mere tid til at fokusere på at øge din omsætning og skabe stærkere relationer til dine kunder.
Optimer din forretningsdrift med integrationen mellem HubSpot og Microsoft Navision, og fjern friktionen mellem salg og økonomi. Få et samlet overblik over data, og centralisér økonomi og salg for at øge effektiviteten. Klik nu for at læse mere om, hvordan denne integration kan forbedre din virksomheds økonomiske resultater og skabe værdi.
Forbedr din salgsproces og øg sandsynligheden for at konvertere kunder ved at acceptere betalinger via Apple Pay på dine tilbud.
Klik nu for at læse mere om, hvordan denne integration kan øge din virksomheds salgseffektivitet.
Forbedr din forretningsdrift og skab mere værdi med integrationen mellem HubSpot og Dynamics AX. Få et samlet overblik over dine salgs- og økonomidata, og frigør ressourcer til at fokusere på vækst. Klik nu for at læse mere om, hvordan denne integration kan optimere din virksomhed.
Når du skal flytte data fra et system til et andet, kan det være en tidskrævende opgave - især hvis der ikke findes en integreret løsning, der kan skære ned på de manuelle arbejdsgange og sikre automatik. At udføre processen manuelt kan føre til en daling i din value for money, da du mister både dyrebar tid og penge, og ofte vil der også gå vigtig data tabt fra hvert system, du laver en flytning mellem.
Og netop det er en udfordring for mange virksomheder. Flere har nemlig rigtig meget og vigtig data, som der skal holdes styr på. Og når det foregår i forskellige systemer, kan det hurtigt afføde stor forvirring og mistet viden - som der måske ikke kan genskabes. Desuden kan menneskelige fejl ske, når processer ikke er strømlinede. Derfor er det afgørende at have én enkelt kilde til sandhed i dit data, så du kan undgå disse udfordringer og opnå en mere effektiv proces.
Det er formålet med de mange forskellige HubSpot-integrationer, som findes. Med dem kan du undgå flere af de nuværende udfordringer og i stedet få mest muligt ud af dit software. HubSpot tilbyder et stort udvalg af integrationer, som kan hjælpe dig med at øge effektiviteten og undgå spild. Og det er derfor ikke sikkert, at du behøves at udskifte dit favoritsystem - ofte kan det integreres med HubSpot.
Er det ikke umiddelbart tilfældet, kan vi hos MCB hjælpe dig med at klare både HubSpot-integration og -migration på en enkel måde, så du kan få mest mulig ud af dit HubSpot CRM. Vi hjælper dig med at integrere dine softwareløsninger og sikre, at dit data er i overensstemmelse med dine forretningsbehov, så du kan frigive tid og ressourcer til andre vigtige opgaver.
Og hvem ved, måske gemmer der sig data, du slet ikke vidste, du havde adgang til, men som fremover kan blive en kilde til en endnu stærkere forretningsstrategi.
Vi har bygget vores egen integration mellem HubSpot og flere af de danske myndigheder i en dansk CVR APP.
Du skal blot udfylde CVR-oplysninger, og så hentes der automatisk relevant data ned, som føjes til din HubSpot CRM.
Appen koster DKK 250,00/md.
Integrationer mellem HubSpot og andre systemer kan hjælpe dig med at løse og forenkle dine behov for at tilgå ny software, når din virksomhed vokser eller udvikler sig. Det betyder, at du kan beholde dit nuværende HubSpot CMS ved blot at tilføje forskellige tredjepartsintegrationer, når du pludselig oplever en skalering. På den måde kan du ganske simpelt forbedre din funktionalitet, så den kommer til at stemme overens med dine nuværende behov.
Ved at udnytte integrationerne på tværs af dine systemer kan du styrke din virksomhed og opnå en bredere vifte af automatiske og smarte opgaveløsninger. Og det er især nyttigt, da du uden tvivl vil opleve, at dine behov ofte vil ændre sig i takt med, at din virksomhed også udvikler sig. Det betyder, at de funktioner, du bruger nu, måske ikke vil være tilstrækkelige i fremtiden, og derfor er det vigtigt at bruge et system, der tilbyder integration til andre systemer.
Med HubSpot og de mange integrationer får du således et teknisk setup, der kan vokse og skalere sammen med dig, således det sikres, at du kan forblive i den samme platform, hvor du opretholder og optimerer på alt dit data.
Der er et stort antal systemer, som allerede kan integreres med HubSpot. Vi har dog også oplevet en stigende efterspørgsel på integrationer, der ikke tidligere har været at finde. Derfor har vi bygget integrationer fra HubSpot til bl.a.:
Mangler du en vigtig integration fra HubSpot? Så kontakt os endelig med dit forslag.
Mangler du en måde at automatisere og effektivisere din salgs- og regnskabsafdeling?
For første gang er det nu muligt at få en integration mellem Visma Economic og HubSpot.
Integrationen frigiver tid og mindsker afstanden mellem dit salgs- og økonomiteam.
For næsten alle store og mellemstore virksomheder er integrationer et nyttigt værktøj, der sikrer en automatiseret og effektiv hverdag med strømlinede arbejdsgange.
Lad os sige, at du har ca. 1.000 kontakter / leads, som du skal holde styr på. Hertil anvender du to forskellige systemer udover HubSpot. Det betyder, at du hver dag skal forholde dig til tre forskellige systemer, du skal skabe dynamik mellem dem, og du skal udlede resultater på baggrund af data, som du henter forskellige steder fra. Det kan være forvirrende og til tider også misvisende.
Så tænk sig at du kan lette præcis denne arbejdsgang, hvis du får alt integreret i HubSpot.
I langt de fleste tilfælde kan det sagtens lade sig at gøre.
Du finder alle HubSpots integrationsmuligheder under HubSpot App Marketplace.
Alle integrationerne har det tilfælles, at de er bygget på API’er.
Det betyder, at uanset hvilket system du bruger - også hvis det er dansk og mindre-kendt, kan vi bygge en kobling mellem netop det system og HubSpot.
HubSpots API- og CMS-dokumentation gør det desuden muligt for dig at skabe en tilpasset integration, hvis den, du har behov for, endnu ikke findes. Derfor kan du få en unik løsning specielt til din virksomhed.
Du har 3 muligheder:
Med en app kan du bygge og liste din løsning i HubSpots App Marketplace, hvor over 100.000 kunder finder de apps, der hjælper dem med at drive deres virksomhed.
Derfor kan du være med til at løse forretningsproblemer for andre med din app og på den måde også nyde godt af fællesskabs-, support- og distributionsforholdene hos HubSpot.
Hvis du oplever en hindring, er der helt sikkert også andre, der vil have gavn af den løsning, du kommer frem til med en app.
Med en brugerdefineret integration kan du bygge en tilpasset løsning specielt til din virksomhed, og den vil derfor udelukkende kunne bruges af dig.
Via din HubSpot API-nøgle kan du tilføje avanceret funktionalitet til din konto, importere og eksportere data og synkronisere din konto med andre værktøjer.
Og ved at bygge en custom integration til dit websted får du et kraftfuldt websted ved hjælp af HubSpot CMS. Det betyder, at du kan udvikle lokalt og inden for dine egne rammer, så du får de udvidede funktionaliteter, der lever op til dine krav og behov.
Dynamics 365 Business Central og HubSpot har hver især forskellige, vigtige funktioner i din virksomhed. Derfor er de to systemer imponerende i sig selv, men kombineres de, får du et ustoppelig setup til at vækste din forretning og service.
Microsoft Business Central fungerer som en styringsløsning til virksomheder, der vil automatisere og strømline forretningsprocesser. Derfor er systemet tilpasningsdygtigt og rigt på funktioner inden for bl.a. finansiering, salg, projektledelse og meget mere.
Du har derfor et væld af muligheder, som tydeliggøres og effektiviseres med en integration til HubSpot.
Du kan fx:
Når du og dit team bliver udstyret med denne viden og muligheder, vil det uden tvivl kunne bruges til inbound marketing. For nu er dit CRM udstyret med en dybere marketingindsigt, idet du kan automatisere og tilpasse dine indsatser, så du maksimerer dit salg og giver bedre kundepleje.
Hvilken integration der passer bedst til dig, er ikke til at sige - for det handler om hvordan din virksomhed har sine arbejdsgange.
Nogle passer ned i en standard integration, hvor andre skal have lavet den mere skræddersyet.
Uanset hvad, så har vi erfaring med begge og hjælper gerne med at estimere din konkrete opgave.
Marketing Automation og herunder også e-mail marketing er et område, der er i kraftig udvikling. Det er især noget, der gør sig gældende, når det kommer til personalisering, segmentering og ikke mindst berigelse af leads. Og her er ActiveCampaign en frontløber.
Så hvis du i forvejen bruger HubSpots SalesHub og gerne vil automatisere dine e-mailprocesser, men ikke er klar til at kaste dig over HubSpots MarketingHub, er ActiveCampaign et godt valg.
MCB er desuden en af landets førende certificerede partnere til ActiveCampaign, og derfor yder vi også her dansk support.
Via PieSync holdes kundedata ved lige i begge systemer.
PieSync flytter nemlig automatisk, hurtigt og let information mellem HubSpot og ActiveCampaign. Og med kun få klik kan du derfor dele data uden behov for kodning ved at automatisere dine arbejdsgange og reducere dine manuelle indsatser.
På få minutter kan du derfor også sende information mellem systemerne. Og det betyder, at du kan holde din kundeinformation synkroniseret og i realtid behandle data. Det gør det muligt for dig bl.a. at udsende bedre content, der sørger for den konvertering, du drømmer om.
Og der er ingen undtagelser. Alt information vedr. interaktion og ageren vil derfor fremgå i begge systemer - hvis du ønsker det, og give dig et billede af, hvordan du skaber den kraftigste strategi for at konvertere leads.
Derfor kan du altid sørge for bl.a. opdaterede lister, segmenter, automatiske flows og point (hvis du benytter dig af lead scoring) med integrationen.
Har du en Shopify Shop, kan du med en app integrere med HubSpot. Det gør det muligt for dig at analysere dine data i HubSpot og automatisere dine ordrer til mere effektive arbejdsgange. Derfor får du med en Shopify-integration et indgående marketingmix, der kan generere mere trafik, opbygge dit brand og øge indtægterne fra din kundebase.
Helt specifik kan du med integrationen bl.a.:
Det betyder, at dine kunder fra Shopify vil komme til at figurere som kontakter i HubSpot, mens dine ordrer vil blive til deals. Derfor får du et simpelt set-up, der afspejler vigtig data i begge systemer.
Integrationen tillader fx titel, billede, vendor og pris ift. produkter, navn, e-mail, land og marketingaccept ift. kontakter og kundeID, ordrenummer og abandoned checkout URL ift. ordre. Og det er bare få af de informationer, der vil blive en del af synkroniseringen.
Med integrationen får du også ekstra funktioner i form af fx e-commerce settings som Manage Stores, Manage Data og Manage Automation. Men det er ikke det hele!
Du kommer også til at nyde godt af e-commerce funktioner såsom Pipeline, der giver dig et godt overblik over, hvor dine kunder befinder sig bl.a. i en købsproces samt Properties, der især gør det let for dig at segmentere og personalisere. Du får også adgang til e-mail templates, så det er let og hurtigt for dig at opsætte automatiserede flows baseret på kundedata. Det kan fx være et velkomstflow, et tabt kurv flow eller måske et up-sell flow. Og så skal vi også huske dit personlige dashboard, som bl.a. indeholder alle dine reports, så du via analyseværktøjer kan danne dig et overblik over dine indsatsers succes.
Udfyld formularen, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.
Avanceret rapportering i HubSpot: Sådan bygger du tilpassede dashboards
At have et klart overblik over din virksomheds data er afgørende for at træffe gode beslutninger. Med tilpassede dashboards i HubSpot kan du samle og visualisere de vigtigste tal, der betyder noget for netop din forretning. Uanset om du ...
Opsætning af multi-language og multi-domain i HubSpot CMS Hub
I takt med at mange virksomheder i alle størrelser ekspanderer til internationale markeder og etablerer sig med et globalt brand, bliver det nødvendigt at levere en brugeroplevelse, der er både sprogligt og kulturelt tilpasset lokale ...
Det er populært at genbruge - så reuse dit indhold med HubSpot Remix
HubSpot Content Remix er en del af det nye content Hub, som udgør et kraftfuldt værktøj, der gør det muligt for marketing teams at maksimere værdien af deres eksisterende indhold ved at genbruge det på tværs af flere platforme. Ved hjælp ...
Danmark
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966