Marketing
Specialer
splittests
/
Inbound
PPC
CRO
E-mail automation
Video
SEO
SoMe
Content
Pinterest
Data & tracking
Cases
Blog
Meet Up
Karriere
Kontakt
Marketing
Specialer
Inbound
PPC
CRO
E-mail automation
Video
SEO
SoMe
Content
Pinterest
Data & tracking
Cases
Blog
Meet Up
Karriere
Kontakt
Go to Facebook
Go to Linkedin
Go to Instagram
Splittests
Her finder du en oversigt over vores splittests. Du kan læse nærmere om selve testen og vores resultater, og så kan du også finde ud af, om der er noget, som du bør splitteste på din shop eller på dit site
USP-bar i toppen
27. juli 2020
22% bedre konverteringsrate og 12% længere sessions varighed
Dropdown menu
22. juli 2020
11% bedre konverteringsrate og 2% højere omsætning
Top-bar med Unique Selling Points
01. maj 2020
2% bedre konverteringsrate og 5% længere sessionsvarighed
Landingsside til brands
01. marts 2020
47% længere sessionsvarighed, 7% flere produkter set og 1% øget konverteringsrate
Lagerstatustekst på produktside
01. april 2020
4% flere AddToCarts og op til 18% bedre konverteringsrate
Clean Checkout
01. januar 2020
18% flere der går videre fra step 1 til step 2 i checkout og 7% bedre konverteringsrate
Mere overskuelig mobil checkout
01. januar 2020
9% flere der går videre fra step 1 til step 2 i checkout og 11% bedre konverteringsrate
"Nem vej tilbage" på produktsiden
01. november 2019
21% bedre konverteringsrate, 2% flere produkter set og 2% længere sessionsvarighed
Produktbånd i checkout
01. november 2019
2% bedre konverteringsrate og 2% flere, der bevæger sig videre fra step 1 til step 2 i checkout
Antal produkter i varegruppegrid
01. august 2019
Op til 30% bedre konverteringsrate og 46% bedre klikrate på varegruppe
UPS på produktsiden
01. oktober 2019
3% flere AddToCart og 4% bedre konverteringsrate.
Facebook Pixel
01. maj 2019
Øg konverteringsraten med 5% ved at gøre brug af en Facebook pixel og retargeting.
Social Proof
01. maj 2019
Øg konverteringsraten med 17%, "add to cart" events med 8% og omsætningen med 7%
Raptor i toppen af varegrupper
01. maj 2019
Øg konverteringsraten med 36% og antal produktklik med 80%
Fomo
01. marts 2019
Øg konverteringsraten på din shop med 12% ved at bruge Fomo.
Breakpoints
01. april 2019
Øg sessionsvarigheden med 8%, konverteringsraten med 7% og antal af sidevisninger med 2%
Tryghedsboks ved checkout
01. marts 2019
Formindsk frafaldet fra step 1 til step 2 i checkout med 10%