Leder du efter nyt job? MCB er en arbejdsplads med rig mulighed for fleksibilitet og hjemmearbejde, og vi værdsætter frihed under ansvar.
Er du på udkig efter en praktikplads? Hos MCB har du muligheden for at opleve hverdagen som en del af vores digitale marketingafdeling.
30 råd til den gode nyhedsmail
Forestil dig at du udsender et nyhedsbrev, som ALLE dine subscribers åbner. Det vil være fedt!
Men er det muligt, spørger du så? Ja, selvfølgelig er det muligt!
In. Your. Dreams.
For du vil ALDRIG få alle til at åbne dit nyhedsbrev. Det er et drømmescenarie - though, but true.
MEN du har mulighed for at gøre dine nyhedsbreve mere attraktive, så flere af dine subscribers klikker på dem frem for at smide dem direkte i Papirkurven. Og GISP! Markerer dem som SPAMmails!
Men tro mig… Det er hamrende svært, og det kan tage ufattelig lang tid. Derfor må du ikke opgive nu. Du skal blive ved med at kæmpe. Og så lover jeg dig - til sidst vil det være der. DET LÆKRE NYHEDSBREV!
Når først du rammer det, vil du straks se resultater. Dine åbningsrater vil stige markant (husk, at gennemsnittet ligger på ca. 1/3, så forvent ikke at ALLE åbner), din bounce-rate vil falde, og du vil også se en positiv ændring i din konverteringsrate. Og for dig betyder det glade modtagere og dermed øget salg.
Og det vil jeg selvfølgelig gerne hjælpe dig godt på vej med.
Udnyt den ekstra linje på at overtale dine modtagere til at åbne din mail
Udnyt den ekstra linje på at overtale dine modtagere til at åbne din mail
Hvem elsker ikke at følge en guide trin-for-trin? Det er så simpelt!
Det skal være hurtigt, let og overskueligt at få den vigtigste information fra en mail
Ingen gider lange, tunge tekster. Gør derfor dine mails overskuelige og fyldt med luft
Flere budskaber skaber forvirring, og mange vigtige ting går tabt. Del derfor gerne din historie op i flere mails.
Skab nogle gode templates, der ligner layoutet på din hjemmeside
Guide og lok dine modtagere til at klikke sig videre
Folk klikker sig videre via billederne - undlad derfor aldrig links. Heller ikke på dit logo
Hvis billeder manuelt skal klikkes frem, er det meget mere inspirerende med en lille tekst
En nyhedsmail skal være kort. Skriv derfor en mere uddybende landingsside
Udløber dit gode tilbud snart? Så fortæl om det og tæl evt. ned med en counter
Fortæl dine modtagere, at du kender til deres problemer og lad dem vide, at du kan løse dem
Hvem elsker ikke en lille hyggelig historie? Det er en god indgangsvinkel til dit egentlige budskab
Husk, at dine nyhedsmails kommer fra DIG, og ikke et firma, en virksomhed eller en producent
Det er jo ikke så dyrt, når varen koster det samme som den kop kaffe, du køber hver morgen
Mange ser kun toppen og bunden af en nyhedsmail. Fremhæv derfor dit budskab i bunden med et ‘PS’
Fortæller du, at der er en gevinst, så sørg for at der også er en!
Virkede det sidste jul? Så virker det sikkert også i år
Brug de sociale medier til at fortælle om den fede viden du deler ud af via dine nyhedsmails
Du opsamler SÅ meget data - udnyt den til fx at segmentere.
Lad være med at skabe irritation hos dine modtagere og gør det tydeligt for dem, hvor de afmelder sig
Plej dine modtagere ved altid at fastholde dem i automatiske flows fx. Velkomst, Tabt Kurv og Win Back.
Vær ikke bange for at prøve noget nyt og anderledes - det kan være den gyldne nøgle
Fremhæv hvorfor du er bedre og mere speciel end dine konkurrenter
Der skal være en gulerod ved at modtage dine mails. Giv derfor fx unikke tilbud
Mange bruger ‘No-reply’. Lad nu være med det! Der kan rent faktisk være reelle spørgsmål til dig - så hvad er du bange for?
Meta Advantage: Sådan gør AI din markedsføring smartere
Annoncering på sociale medier er stadig en af de mest effektive måder til at nå ud til din målgruppe og skabe engangement omkring din virksomhed. Men i en verden, hvor algoritmer hele tiden ændrer sig, og brugernes opmærksomhed er dyrebar, ...
Opsætning af multi-language og multi-domain i HubSpot CMS Hub
I takt med at mange virksomheder i alle størrelser ekspanderer til internationale markeder og etablerer sig med et globalt brand, bliver det nødvendigt at levere en brugeroplevelse, der er både sprogligt og kulturelt tilpasset lokale ...
Det er populært at genbruge - så reuse dit indhold med HubSpot Remix
HubSpot Content Remix er en del af det nye content Hub, som udgør et kraftfuldt værktøj, der gør det muligt for marketing teams at maksimere værdien af deres eksisterende indhold ved at genbruge det på tværs af flere platforme. Ved hjælp ...
Danmark
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966
Vietnam
4th floor. No 39
Tran Quoc Toan Street
Hoan Kiem District