Øg konverteringsraten med 5% ved at gøre brug af en Facebook pixel og retargeting
Mange undrer sig over, om de skal føje Facebook pixel til deres webshop og gøre brug af Facebook tracking, som blandt andet muliggør retargeting-annoncer på Facebook.
Og den undren og måske endda forvirring kan vi godt forstå, der findes nemlig mange delte meninger om det. Dog er vi ikke i tvivl!
Derfor anbefaler vi, at du installerer din virksomheds Facebook pixel på din webshop og dermed gør brug af Facebook tracking, så du kan anvende retargeting i din annoncering på Facebook.
Vi lavede nemlig en splittest på Luxoliving.dk, hvor vi testede en version uden Facebook tracking op imod en version med Facebook tracking.
Og resultatet er klart!
Ved at gøre brug af en Facebook pixel og retargeting-annoncer formåede Luxoliving.dk at øge konverteringsraten med 5%.
Ved at tilføje en Facebook pixel til din webshop vil du foruden en øget konverteringsrate også have mulighed for at spore annoncekonverteringer og forbedre dine målgrupper og dermed maksimere afkastet af dine annoncer.
Der er altså flere fordele ved at tilføje en Facebook pixel til din webshop og bruge Facebook retargeting.
Datagrundlag: 119.457 sessions
Konverteringsrate
*Sandsynligheden for at denne variant samlet set er bedst.
Vil du gerne i gang med at splitteste og gennemføre forbedringer på din webshop eller dit website?
Udfyld formularen herunder, så tager jeg kontakt til dig hurtigst muligt.
Holstebro
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966
Litauen
Laisv'es g. 14
Mazeikiai