3% flere AddToCart og 4% bedre konverteringsrate
Hvis der er noget, der kan få dine kunder til at springe fra din webshop, så er det uvished! Og det er særligt, når det omhandler fragt, levering og retur. Derfor er det vigtigt, at du altid er tydelig omkring disse ting på den webshop.
Og derfor lavede vi en splittest på Spejdersport.dk, hvor vi føjede forskellige USP’er til deres produktside i nærheden af AddToCart for at teste, om vi kunne få en større procentdel til lægge varer i kurven.
Og det så altså ud til at have en positiv effekt!
Vi testede fire forskellige versioner af USP’er op imod SpejderSport’s originale produktside uden USP’er:
Det viste sig, at kunderne hos Spejder Sport er særligt interesserede i den forlængede returret.
Faktisk så meget, at ved at tilføje returretten lige ved Læg i kurv-knappen, opnåede Spejder Sport 3% flere AddToCart og 4% bedre konverteringsrate.
Så... er dine USP’er tydelige nok?
Datagrundlag: 119.636 sessions.
AddToCart
Konverteringsrate
*Sandsynligheden for at denne variant samlet set er bedst.
Vil du gerne i gang med at splitteste og gennemføre forbedringer på din webshop eller dit website?
Udfyld formularen herunder, så tager jeg kontakt til dig hurtigst muligt.
Holstebro
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966
Vietnam
4th floor. No 39
Tran Quoc Toan Street
Hoan Kiem District