Verden kører med fuld gas mod alt online med bl.a. digitalt indhold og e-handel som frontløbere. Derfor er der flere virksomheder, der hurtigt kan opleve at miste fodfæste, hvis ikke de er til stede online bl.a. ift. en brugervenlig webshop.
Derfor er det vigtigt at finde det rette CMS system. Det skal nemlig være med til at styre din forretnings marketing- og salgsindsats online. Og fordi at mange virksomheder ikke har færdighederne til at bruge kodningssprog, er netop et CMS system med fokus på e-commerce en fordel.
Frem for at skulle kode alt fra bunden, kan du nemlig finde et CMS, som tilbyder bl.a. skabeloner, plugins og værktøjer, der generelt forbedrer sikkerhed, hastighed og effektivitet. Og i det hele taget gør det processen med at komme online mere omkostningseffektiv.
Typisk vil systemet gemme alt indhold ét sted, og derfor vil samarbejdet i hele forretningen være lettere tilgængeligt. Det vil nemlig være nemt og hurtigt at opdatere og redigere indhold. Og du kan på egen hånd benytte dig af en lang række features og funktioner, der sørger for, at du får den webshop, du drømmer om.
Hver virksomhed har dog sine egne behov i forhold til webstedsopbygning, funktioner og vedligehold. Derfor har vi hos MCB specialiseret os i flere systemer, så vi sikrer, at vi altid kan give dig den mest passende løsning.
Vi har transformeret e-commerce virksomheder siden 2000 - da det store tech boom ramte!
Og vi vokser! Vores team skaber altid mere effektive løsninger til din virksomhed.
Og denne omsætning har været stigende for vores kunder de sidste mange år.
Med et fælles mål om at skabe succes online. Både for vores skyld, men mest af alt for dig.
Det er ikke nogen hemmelighed - der er stor konkurrence online. Og det er derfor vigtigt, at du med din B2C løsning formår at skille dig ud, så du ved, at det er dig, der bliver valgt til, og dine konkurrenter der bliver valgt fra.
Det betyder, at du bør oprette din helt egen B2C webshop med fokus på at skabe unikke kundeoplevelser. Det er nemlig ikke kun din oplevelse med platformen, der er vigtig, det samme er de personlige indtryk, du kan skabe hos dine kunder.
Det kan du bl.a. gøre med relevante produkter, som selvfølgelig skal synliggøres via relevante købskanaler (fx ved at gøre brug af digital markedsføring), brugervenlige og avanceret søgning og filtrering, feed framework, AI produktanbefalinger, variantstyring og meget andet.
Derudover skal du med din webshop genere vækst og mersalg. Derfor er det fx også en fordel at kunne håndtere flere sproglag fra blot én platform - det gør det nemlig muligt for dig at ekspandere. Derfor skal du have fokus på alt fra sprog og valuta til betalingsformer og moms.
Med så mange ting at holde styr på bør du også søge en løsning, der hjælper dig med at holde overblik over og optimerer dine forretningsprocesser. Det er fx noget, der gør sig gældende, når det kommer til ERP og PIM. Og et tilpasset check out flow med fx automatisering af fragt er også at foretrække.
Og det er blot nogle få fokuspunkter, du bør have for øje.
Andre meget vigtige faktorer inden for e-commerce webshops er også:
Sørg for at det er simpelt for dig - erfaring med kodning eller ej, at ændre, redigere og føje til din webshop
Én ting er at have en flot og velfungerende webshop, en anden ting er at få gjort opmærksom på den
Du indsamler konstant data - og det skal du bruge. Analyse og splittests skal gøre dig klogere på dine kunder
Få support døgnet rundt på kritiske sager. Vi tilbyder en direkte hotline til vores egne udviklere - det hele skal virke
Med et responsivt design er du sikret en skalerbar webshop på alle skærmstørrelser. Og det sparer dig tid
Bevar et godt overblik og integrer alle de systemer, du bruger. Det kan fx være dit regnskabssystem
Cloud er et optimeret arbejdsredskab i et opdateret og tidssvarende design, der kræver færre kliks, og som har fokus på defactor standard / UX til funktioner.
Derfor giver Cloud den ultimative redaktøroplevelse uanset erfaring med udviklerplatforme, og hvad end du har til hensigt at optimere dagligdagen for din e-commerce manager eller din content creator.
Det er en teknisk platform, som er baseret på den nyeste Microsoft teknologi og med fokus på simpel og intuitiv navigation. Og derfor er fokus på minimering af kliks og loadtid samt et gennemgående tema om, at en arbejdsgang skal kunne afsluttes i samme flow.
Drømmer du om at starte en webshop uden store omkostninger, og vil du hellere åbne op for den i morgen i stedet for om 4 uger? Så er Shopify og deres platform helt sikkert noget, du bør kigge nærmere på!
Shopify stiller en utrolig brugervenlig backend til rådighed, og det er derfor nemt at nå fra første produkt på shoppen til det første vigtige salg.
Alle systemerne bag din første ordre stiller Shopify også til rådighed, så du skal ikke bygge en skræddersyet betalingsformular, bestillingsseddel eller kvitteringsmail. Og betaling er gjort nemt, da flere af de store betalingsindløsere som fx. Quickpay, ePay mm. allerede er integreret med Shopify.
Mere end 250.000 butikker over hele verden sætter deres lid til Magento som deres e-handelsplatform.
Magento giver dig de værktøjer, du skal bruge for at tiltrække flere kunder, sælge flere produkter og øge omsætningen i din butik.
Nogle af fordelene indebærer:
Umbraco er et open-source content management system, der giver virksomheder mulighed for at opbygge og administrere websteder effektivt. Med Umbraco B2C kan virksomheder skabe en skræddersyet B2C-oplevelse på deres websted.
Umbraco B2C tilbyder en bred vifte af funktioner, der er specifikt designet til at imødekomme behovene i B2C-salg og handel. De inkluderer fleksible produktkataloger, muligheden for at tilpasse priser og kampagner og understøttelse af forskellige betalingsmetoder.
Løsningen giver også virksomheder mulighed for at implementere personliggjorte strategier, herunder segmentering af kunder og målrettede kampagner samt at integrere med forskellige andre systemer og applikationer.
Umbraco B2C udgør en fleksibel og skalerbar platform, der kan tilpasses virksomhedens specifikke B2C-behov. Den udnytter Umbraco CMS' kraftfulde funktioner og tilbyder muligheden for at udvide funktionaliteter med brugertilpasninger og integrerede tredjepartsapplikationer.
Shopware B2C er baseret på Shopware ecommerce-platformen. Shopware er en populær platform, der giver virksomheder mulighed for at oprette og administrere deres online butikker. Med Shopware B2C kan virksomheder udnytte platformens funktioner til at levere en problemfri B2C-indkøbsoplevelse.
Shopware B2C tilbyder en række funktioner, der er skræddersyet specifikt til B2C-handel. De inkluderer bl.a. tilpasselige produktkataloger, personlig prissætning og kampagner samt understøttelse af forskellige betalingsmetoder.
Løsningen gør det desuden muligt for virksomheder at implementere dynamiske indholdsstrategier, herunder kundesegmentering og målrettede kampagner. Og så kan Shopware B2C også integreres med tredjepartsapplikationer og værktøjer for at forbedre kundeoplevelsen og optimere salgsprocessen.
Shopware B2C giver fleksibilitet og skalerbarhed, hvilket gør det muligt for virksomheder at tilpasse platformen deres specifikke B2C-behov.
Det er nemt at komme online. Men hvis du vil have succes online, kræver det hårdt arbejde - både før, under og efter etableringen af din webshop.
Vi vil gerne være din sparringspartner hele vejen. Lige fra de indledende strategiske overvejelser og fastsættelse af mål, over udvikling og lancering af din webshop til den efterfølgende drift af din løsning og realisering af dine forretningsmæssige mål.
Der er 1000 ting at tage stilling til, men vi er med dig hele vejen mod at indfri dit e-handels potentiale - det har vi allerede mange kunder, der kan skrive under på.
Gå på opdagelse i vores cases.
En B2C webshop er en onlinebutik, hvor virksomheder sælger produkter eller tjenester direkte til individuelle forbrugere.
I en B2C webshop kan forbrugerne gennemse produktsortimentet, læse produktbeskrivelser, sammenligne priser og foretage køb direkte via webshoppen. B2C webshops kan være specialiserede, der fokuserer på en bestemt produktkategori eller niche, eller mere omfattende, der tilbyder et bredt udvalg af varer og tjenester. En B2C webshoppen indeholder ofte: Et produktsortiment, fokus på brugeroplevelse, priser og betaling, kundeanmeldelser og kundesupport. B2C webshops er rettet mod individuelle forbrugere og har til formål at lette enkelte købstransaktioner. De er ofte en vigtig kanal for virksomheder til at nå et bredt publikum og opbygge relationer med deres kunder.
Prisen på en B2C webshop varierer afhængigt af faktorer som kompleksitet, ønskede funktioner, tilpasninger, valg af platform, integrationskrav og udviklingsomkostninger. Udviklingsomkostninger, licens- eller abonnementsomkostninger til e-commerce-platformen, hosting, infrastruktur, vedligeholdelse, support og betalingsgateway-gebyrer er nogle af de omkostninger, der kan være forbundet med en B2C webshop. For at få en præcis pris anbefales det at kontakte forskellige udviklere eller e-commerce-løsningsudbydere og give dem dine specifikke krav, så de kan give dig tilbud og estimater.
Der er flere populære e-commerce-løsninger, der bruges til at opbygge B2C webshops. Her er nogle af de mest populære: Shopify, Magento, Woocommerce og Shopware. Mange af disse platforme egner sig godt til både B2B og B2C.
Udfyld formularen, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.
Meta Advantage: Sådan gør AI din markedsføring smartere
Annoncering på sociale medier er stadig en af de mest effektive måder til at nå ud til din målgruppe og skabe engangement omkring din virksomhed. Men i en verden, hvor algoritmer hele tiden ændrer sig, og brugernes opmærksomhed er dyrebar, ...
Opsætning af multi-language og multi-domain i HubSpot CMS Hub
I takt med at mange virksomheder i alle størrelser ekspanderer til internationale markeder og etablerer sig med et globalt brand, bliver det nødvendigt at levere en brugeroplevelse, der er både sprogligt og kulturelt tilpasset lokale ...
Det er populært at genbruge - så reuse dit indhold med HubSpot Remix
HubSpot Content Remix er en del af det nye content Hub, som udgør et kraftfuldt værktøj, der gør det muligt for marketing teams at maksimere værdien af deres eksisterende indhold ved at genbruge det på tværs af flere platforme. Ved hjælp ...
Danmark
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966
Vietnam
4th floor. No 39
Tran Quoc Toan Street
Hoan Kiem District